Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4237
Data e postimit: 2015-04-21 16:04:03
Shikime: 20815
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 2

Titulli: Zgjedhjet e individit mund te shkaktojne pasoja te pakthyeshme

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Zgjedhjet e individit.
Autori: Besa
Shkolla: Gjimnazi "Elez Isuf Ndreu"
Klasa: XI/1
Qyteti: Tirane
E-mail: markubesurie@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e tille eshte formula e jetes , te zgjedhesh e te marresh vendime per te pasur progres ne jete .

Zgjedhjet dhe marrja e vendimeve e cdo individi behen gjithmone per te fitar me te miren nga kjo zgjedhje a po vendim.Por , c’ndodh kur zgjedhjet jane te gabuara?!Kur keto zgjedhje na shkaktojne pasoja te pakthyeshme ?!
Te besh nje zgjedhje do te thote te kesh marre parasysh te gjitha anet pozitive qe te vijne nga kjo zgjedhje , por duke mos anashkaluar anet negative te cilat duhet te jene te vogla ne peshe .Padyshim memorja njerezore kur priret te marre nje zgjedhje i analizon ne mendjen e tij te gjitha anet frytdhenese te kesaj zgjedhje .Sic e dime asnjeri nuk eshte perfekt, te gjithe gabojne , eshte njerezore…
Nje gabim njerezor eshte edhe te besh zgjedhje te gabuar , nje zgjedhje qe na shkakton pasoja te pakthyeshme .Kur cjen ky moment i tille te gjithe humbasim toruan per nje moment.Por , perkundrazi kjo eshte gjeja me e gabuar qe mund te bejme , pasi cdo gje duhet ta marrim me pozitivitet e me optimizem .
Perballja me nje deshtim te tille na shfaq dy anet e medaljes se saj : anet pozitive dhe anet negative.Te flasim per anet negative eshte si te hesdhesh poshte cdo perpjekje qe ti ke ndermarre , por jo cdo gje shkon ashtu sic ne oplanifikojme apo duam e kjo ndodh per nje arsyje apo nje tjeter.Gjithashtu deshtimi ne zgjedhje na perqafon me fatalitetin dhe me humbjen e besimit ne vetvete ku ne nje fare menyre na paralizon per te ecuar para ne jete.
Ndryshe mund te them per anet pozitive , pasi nje zgjedhje e gabuar ndikon ne personalitetin tone duke e zhvilluar ate nje kurs te zgjedhjeve te gabuar pa deshiren tone , por thjesht duke ndermarre hapa te gabuar te bejne te ngjesesh shkallet e doktoratures se karakterit .Kjo na jep shtyse per te bere zhgjedhje te tjera .Gjithashtu te ben te fitosh eksperience jetesore , pasi tashme jeta jote pervec fitoreve njeh edhe humbje . Tashme jeta jote fillon perseri nga fillimi ne kete menyre ti pregatit veten si emocionalisht ashtu edhe psikologjikisht per perballje te jetes edhe me te forta .Pasi eshte jeta qe ajo te ka rrahur e nderkoh ti je forcuar.
Zgjedhjet e vendimet qe marrim ne jete jane ato qe na servirin te ardhmen tone .Pas cdo zgjedhje te gabuar apo te sakte ti del I fituar .Po , po I fituar …Nese zgjedhja eshte e sakte bravo, fitove nje trofe te jashtem , nese zgjedhja eshte e gabuar bravo , fitove nje eksperience te brendshme …




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Besa - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Zgjedhjet+e+individit+mund+te+shkaktojne+pasoja+te+pakthyeshme+/4237


Vepra te ngjashme
komunizmi demokraci...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ne komunizem ka vetm nje parti.nuk egziston prona private,por ajo merret nga shteti dhe kthehet ne p...
Veprimtaritë brend...
Lloji: Ese argumentuese
Aktivitetet brendashkollore me zgjedhje janë shumë të rëndësishme.Për to diskutohet vazhdimish...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, n...
AUTIZMI
Lloji: Ese argumentuese
Askush nuk e di misionin e tij ne jete.Disa vijne ne kete jete per te jetuar te lumtur, disa te tjer...
perse zgjidhjet ne ...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta eshte e mbushur.plot te.papritura, gjera qe ne nuk duam te ndodhim apo gjera te bukura. Pavares...
Miqesia
Lloji: Ese argumentuese bindese
Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem.Per te mbijetuar atij I duhej te qend...
Keshilla te urta
Lloji: Poezi personale
Mos e bej kurre ate zgjedhje per te cilen do pendohesh me vone Mos genje kurren e kurres se do te...
Thjesht....jeta. .....
Lloji: Ese filozofike
Jeta eshte nje loje pokeri qe ne e luajme cdo site. Varet se kujt i vijne letrat e mira .Enderrimtar...
thjesht jeta
Lloji: Analize letrare
ndonjeher mendojme se mundemi, ndonjeher mendojem se gjithcka esht e mundur por jo. jo gjithcka, ka ...
Eshte interneti i m...
Lloji: Ese argumentuese
Adoleshentet sot nuk jetojne dot po internetin dhe shpenzojne shume kohe me te .Po a eshte nje gje e...
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...
a eshte ndikuar jet...
Lloji: Ese argumentuese
Po e them qe ne fillim qasjen time fati ndikohet nga ne,por sigurisht qe nje perqindje paksa e konsi...


Komentet e fundit!

Emri: tony
Email: djtonny49@gmail.com
Komenti: win
  Pergjigju
Emri: lololololol
Email: ffyfgfgf49@gmail.com
Komenti:

Emri: lololololol
Email: ffyfgfgf49@gmail.com
Komenti:

Emri: lololololol
Email: ffyfgfgf49@gmail.com
Komenti:

Emri: etleva
Email: e.v@hotmail.com
Komenti: shume bukur
  Pergjigju

Emri: etleva
Email: e.v@hotmail.com
Komenti: shume bukur
  Pergjigju

Emri: etleva
Email: e.v@hotmail.com
Komenti: shume bukur
  Pergjigju

Emri: etleva
Email: e.v@hotmail.com
Komenti: shume bukur
  Pergjigju

Emri: etleva
Email: e.v@hotmail.com
Komenti: shume bukur
  Pergjigju

Emri: etleva
Email: e.v@hotmail.com
Komenti: shume bukur
  Pergjigju

Emri: Etleva
Email: e.v@hotmail.com
Komenti: Me pelqen. Ne fakt ne disa raste fjalite nuk kishin sens kuptimi, por ne vija te pergjithshme eshte e realizuar. Bravo. Dole e fituar
  Pergjigju

Emri: Etleva
Email: e.v@hotmail.com
Komenti: Me pelqen. Ne fakt ne disa raste fjalite nuk kishin sens kuptimi, por ne vija te pergjithshme eshte e realizuar. Bravo. Dole e fituar
  Pergjigju

Emri: nasko
Email: nasko-hiseni@live.com
Komenti: shum palidhje
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.