Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7463
Data e postimit: 2020-11-12 21:40:59
Shikime: 8532
Raporto

Likes: 16 Dislikes: 4

Titulli: Ese

Lloji: Ese argumentuese
Tema: ~ Prinderit - modeli me i mire qe dua te ndjek ne jete ~
Autori: Artiola
Shkolla: I.B
Klasa: IX
Qyteti: Tirane
E-mail: olaartiola9@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te miren. Jane ato persona qe te mbeshtesin ne rrugen qe ti zgjedh.
Vetem ato na keshillojne ne rrugen e drejt dhe asnjehere nuk na mendojne te keqen tone.
Detyra e tyre per te qene prinder eshte shume e veshtir si nje ekuacion qe duhet zgjidhur mire. Pavarsisht se ne nuk e verejm dot se sa i gjate dhe me pengesa eshte ky ekuacion prinderor.
Shume here ato perballen me disa vendime shume te veshtira, te cilat nga pikëpamja jone jane vendime koti.
Pa marre parasysh se cfare kane hequr prinderit tane per te arritur deri ne kete vendim.
Por disa nuk e kane kete shanc qe te ndjejne ngrohtesine,keshillimin e tyre,fjalet e bukura te tyre. Sepse Zoti po i sprovon me njerezit me te dashur.
Jeta pa prinderit do te dukej shume e zbrazet dhe e erret. Kur ne rrezohemi jane ato qe na ngrejne kurse pa ato do rrim të rrezuar.
Per shume femijë idhulli i tyre jane prinderit.
Se ato duan te behen si ato, me ate lloj qendrimi, mendimi, ngrohtesie apo sakrifica te tyre per femijen.
Ai qe ia din vlerat prinderve te tyre eshte shume me i pasur ne shpirt dhe perfiton me shume ne jete.
Cdo femije duhet te jete krenar ne rrugen e prinderve te tyre.
(✿ ♡‿♡)



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Artiola - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Ese/7463


Vepra te ngjashme
prinderit
Lloji: Ese vleresuese
Prinderit jane mbeshtetja me e madhe e femijeve.Ata i mbeshtesin femijet e tyre sepse duan qe te mar...
"Prinderit"
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te ves...
si ti bindim prinde...
Lloji: Ese argumentuese
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,k...
prinderit
Lloji: Ese filozofike
njeriu mesoi te linde dhe te jetoje. por njerezit qe e priten ne lindje ishin prinderit .te gjithe m...
Te drejtat e femije...
Lloji: Ese argumentuese
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe t...
Une Kam Nevoje Per ...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne jete njeriu meson te lind,meson te jetoje dhe gjate gjithe jetes se tij,ai ka nevoje te dije kup...
Te gjitha do te sh...
Lloji: Ese argumentuese
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam...
bashkudhetaret e rr...
Lloji: Ese argumentuese
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe pr...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
Une jam nje vajze 15 vjecare, me shume ambicje dhe me shume mendime me te cilat vleresoj veten, qofs...
"Bashkeudhetaret e ...
Lloji: Ese argumentuese
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe pr...
marrredhenia me pri...
Lloji: Ese krahasuese
Karakteristika kryesore e fazes se adoleshences eshte kalimi nga femije ne nje te rritur. Papritmas ...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...


Komentet e fundit!

Emri: Melio
Email: niga.mel@gmail.com
Komenti: Niga si bora e bardhe yyy imposter niger
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.