Data e postimit: 2018-06-16 14:48:30
Shikime: 11655
|
|
Likes:
19
Dislikes:
3
Titulli:
Është më mirë të jesh fëmijë,sesa i rritur
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga shumë ngjarje të cilat janë vendimtare.Ajo është nje kujtim I fortë dhe nostalgjik per te rriturit e sotëm.Gjithashtu mbështes atë mendim që është më bukur të jesh një fëmijë ,sesa një I rritur.Sepse një fëmijë e sheh botën të thjeshtë dhe kurrfarë kompleksi.Ndoshta të gjithë duhet ta shohin botën ngadonjëherë.Në moshën fëminore ne nuk e njohim ligësinë,inatin dhe përbuzjen.Ato I merr nga mjedisi I të rriturve përreth.Këtu gjendet edhe arsyeja e lindjes së konflikteve të ndryshme botërore.Pra, të rriturit kanë detyrën sublime që tu shpalosin fëmijëve ndjenjën e faljes,jetës,dhe edukatës.Kështu do rriten breza më të mirë ,që do kontribuojnë në botë.Është mëkat që të dëmtosh fëmijërinë e të tjerëve.Duhet ti lëme ta shijojnë sa më shumë.Sepse ajo është më e bukur dhe më e shtrenjtë e jetes sone.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/%C3%8Bsht%C3%AB+m%C3%AB+mir%C3%AB+t%C3%AB+jesh+f%C3%ABmij%C3%AB%2Csesa+i+rritur/6430
Vepra te ngjashme
Lloji: Ese argumentuese
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë...
|
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vi...
|
Sikur te mos rritem
Lloji: Ese argumentuese
Mos u nxito per tu rritur sepse ke kohen e duhur,do ta kujtosh kohen me nostalgji,do ta pyesesh vete...
|
Shpesh here
Lloji: Ese argumentuese
Shpesh here mendoj e mendoj kur qaj them kur do behem e lumtur pstaj ndryshoj mendim . Shpesh here t...
|
Jeta pa teknologjis...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta pa teknologji
Teknologjia eshte lidhur kaq forte me njerezimin sa eshte veshtire te ndahet nga...
|
nena ime
Lloji: Ese argumentuese
Nena per mua eshte qenie me e mrekulluushme qe mund te ekzistoje ne planet.Ajo te meson gjerat eleme...
|
Paqe
Lloji: Ese argumentuese
Sa e bukur është paqja!Nëse ka paqe do të thotë që në botë të gjithë e duan të mirën e n...
|
Ngrohja globale,nje...
Lloji: Ese argumentuese
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky ...
|
Identiteti im
Lloji: Ese argumentuese
Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem em...
|
Vdekja eshte vdekja...
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete.
Kujt I trembemi me shume...
|
Dhimbje dhe liri
Lloji: Ese argumentuese
Qfardo qe kemi perjetuar ka qen e dhimbshme,por kjo dhimbje beri qe sot fjala pavarsi te mbizotroj n...
|
dimri
Lloji: Ese argumentuese
u zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të m...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|