Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetur paqe e dashuri.Jam nje person nder mijera te tille qe kam identitetin tim,kam deshirat dhe preferencat e mia,kam familjen dhe fisin tim,kam ne dore te bej cdo gje qe shpirti im te jete i lire...Jam nje person si shume te tjere qe e dua vetveten dhe qe dua te ndryshoj ne jeten time gjithe te keqijat dhe qe i preferoj te gjitha te mirat per veten e familjen time.Jam nje njeri i cili kerkon ndricim ne rrugen e tij te jetes dhe gjithashtu jam njeri qe kerkoj ndihme ne raste nevoje.Jam krijuar per te qene unik,per te lene gjurmet e mia ne te shkuaren dhe te vazhdoj te shkel mbi te ardhmen dhe ta bej te shkuar.Jeta me eshte dhuruar dhe une do bej cdo gje qe ajo mos shkoje keq dhe te dhuroj dhe une jete sic me kane dhuruar.Jam ketu ne kete bote te madhe per te qene ose per te arritur te jem nje personazh pozitiv i saj,per te pershkuar mbi lendina,male,dete e oqeane e per te kuptuar se une jam e vetmja qenie me personalitet,deshira,identitet e ndjenja qe ndryshojne nga te tjerat dallimet te qenieve te tjera si une,ashtu si ndryshojne ato ne gjithe boten.Kush jam une ne gjithe kete bote?!Une jam si gjithe te tjeret qe me rrethojne ne shoqeri,familje,rruge e cdo vend.Jam bartes i gjenit tim.Jam femija i nje nene dhe nje babe dhe do te jem nje prind per femijet e mi dhe lumi im i jetes do te rrjedhe deri ne piken e fundit dhe te shpresoj qe aty do te nise te rrjedhe nje lume tjeter dhe uji i tij te jete akoma me i paster.Une jetoj qe te prballoj cdo pengese dhe ta bej jeten me te bukur...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Mario Shyti - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Kush+jam+une%3F/3647
Vepra te ngjashme
"Bagëti e bujqësi...
Lloji: Ese argumentuese
Bagëti e bujqësi
Poema "Bagëti e bujqësi" është shkruar nga Naim Frashëri,një prej poetë...
Padrejtesite e shek...
Lloji: Ese argumentuese
Viti 2013.Ende krime dhe mizori ne bote.A do te mbaroje ndonjehere valle?Nje lufte njerezore qe ka f...
Fuqia e fjalës
Lloji: Ese argumentuese
Fjalet jane njekohesisht edhe forca, edhe dobesia e njeriut. Nje grumbull pikash e vijash te perdred...
Pse Kjo Bot Ta Kthe...
Lloji: Ese argumentuese
me erdhi nje frymezim aq i madh sa qava........ndonse isha e lumtur nje dit ajo lumturi me kthehej n...
Paqe
Lloji: Ese argumentuese
Sa e bukur është paqja!Nëse ka paqe do të thotë që në botë të gjithë e duan të mirën e n...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Flasim shpesh ne jeten e përditshme se si ta jetojm jeten por pyetja eshte a po e jetojme ne jeten ...
lufta,fataliteti i ...
Lloji: Ese argumentuese
Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore ...
ceshte e bukura
Lloji: Ese argumentuese
ceshte e bukura
Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. aj...
Ne duhet të zgjero...
Lloji: Ese argumentuese
Qenia njerëzore,si e vetmja me logjikë,ka mundur të zhvillohet e të krijojë qytetërime madhës...
Ese: Rëndësia e f...
Lloji: Ese argumentuese
Filozofia na ka pajisur me disa nga idetë më të rëndësishme dhe me më shumë ndikim në histor...
''Gjuha jone''
Lloji: Ese argumentuese
Gjithmone dhe kudo qofshim, te mesuarit na ndjek gjate gjithe jetes. Te mesuarit e gjuheve te huaja ...
Vetmi :(
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante?
Kesaj pyetje do te mundohemi t’i...
Komentet e fundit!
Emri:
ncnnc
Email:
asdahfhjaf@gmail.com
Komenti:
Shum bukur Mario me pelqej shume , po ta kopjoj hehehehe