Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1592
Data e postimit: 2013-10-17 18:43:41
Shikime: 6985
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: si te jetoj

Lloji: Ese argumentuese
Tema: jetime
Autori: ardita kurtaj
Shkolla: remzi ademi
Klasa: 11
Qyteti: priyren
E-mail: dita.diti@live.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Si te jetoj pa zerin e nenes.. si mund te shikoj fotografin e babit tim kur nuk e kam pran.. ahhh.... sa lot kam derdhur gjer me sot kaluan vite qe sju kam qe sju sho qe nuk e ndjej aromen e juajj o prind... sdi si po i kaloj knaq net pa ju dhe si me zen gjumi me fotografit e juaja ne doren time. te gjith kan nje baba dhe nje nene qe gezojn bashk qdo f est dhe qdo gje qe i rrethon kurse un.. sme ka mbetur as gje ne kete jet... shpresoj se nje dit do te vi dhe une tju takoj ne boten tjeter me ka marr malli tju shohh... sikur ta kisha doren e nenes qe ta puthja dhe ta ledhatojna dit e nat ..... prindrit jan gjeja me e shtrejt ne jeten timee ..



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     ardita kurtaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/si+te+jetoj/1592


Vepra te ngjashme
nena
Lloji: Ese argumentuese
nene moj nena ime ti nuk e di sa shum me ka marr malli per ty un nuk desha qe ti te shkoje me le ne...
kam nevoj per mbroj...
Lloji: Ese vleresuese
ne jete meson te lind ,meson te jetoj dhe gjat gjith jetes time , une kam nevoj te di kuptimin e ver...
Nenes Time
Lloji: Leter
E dashur gjyshe,qdo dit e ndjej mungesen tende,malli per ty me kaplon qdo dit,qdoher kur shkoj ne sh...
Nena
Lloji: Ese shpjeguese
Nena a ka fjal me te madhe se nena dashuria dhe kuptimi i kesaj Bote prej teje nene e mesova jeten p...
nenes
Lloji: Poezi personale
Nenes Putjen e pare nenes Lulen e pare nenes Vizatimin e pare nenes Letren e pare ...
Si atehere
Lloji: Leter
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashu...
Jonada
Lloji: Thirrje
Cdo fmij menzi I pret pushimet e veres dhe un PREJ Anglie ne SHQIPNI erdha me bo CA dit pushim tek V...
Nena
Lloji: Tregim
Nena eshte gjeja me e shtrenjt per mua.Ata kujdesen shum per femijet.nje lot i nenes ...
Nena
Lloji: Tregim
Nena eshte gjeja me e shtrenjt per mua.Ata kujdesen shum per femijet.nje lot i nenes ...
Dashuria
Lloji: Poezi dashurie
Sa shpejt erdhi kjo dit e veshtir, Qe ti me thuash lamtumire, Pse kjo jet po me kalon kot, Kur nj...
Je Me Mua Cdo Nat
Lloji: Poezi personale
Largesia na ndan, mall ndjej cdo moment, lot rrjedhin cdo nat por dashuria qe kam per ty me ben te n...
Jeta e trishtuar
Lloji: Tregime dashurie
Shpresoj se as kush nuk ka dashuri te ketidhë. Nuk mundem ta shikoj ne sy nuk mundem ti them se sa...


Komentet e fundit!

Emri: xhonibiba
Email: xhonibiba@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: ervina lujla
Email: ervinalulja@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.