Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7539
Data e postimit: 2021-01-27 21:48:45
Shikime: 7565
Raporto

Likes: 21 Dislikes: 6

Titulli: Ne dhe interneti

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Ne dhe interneti
Autori: Goialda Hysa
Shkolla: Gjimnazi "Said Najdeni"
Klasa: 10-4
Qyteti: Peshkopi
E-mail: aldohysa10@icloud.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale duke u varur ne ate se siata e perdorin Internetin. Nga ana tjeter, Interneti eshte duku ju ndihmuar njerzit per te bere lidhje personale me te forta duke mbetur ne kontakt me ta pa ndonje dallim ne gjini, shtrirje gjeografike, race ose ndojne pengese shoqerore. Nuk eshte vetem duke i ndihmuar njerzit qe telidhjen ne nje miqesi, por gjithashtu eshte shfaqur edhe si burim per te kaluar neper lloje tendryshme te njerzve qe prej nga niveli me i ulet e deri tek ai me i larti.

Interneti vazhdon të jetë shumë i shfrytëzuar edhe nga fëmijë të moshave shumë të reja.
Specialistët thonë se pavarësisht efekteve negative që mund të ketë interneti te fëmijët, përfitimet janë shumë të mëdha.

Ata sugjerojnë që të ushtrohet një kontroll me i madh për faqet që shfrytëzojnë ata, por në asnjë rrethanë nuk këshillojnë që t'u ndalohet interneti.
Në një biseda me nxënës, ata thonë se janë të familjarizuar krejtësisht me botën e internetit. Këta fëmijë thonë se megjithëse të shumtën e kohës e harxhojnë për t’u argëtuar, janë të vetëdijshëm se nga interneti jo gjithmonë kanë dobi, disa prej tyre madje edhe thonë se i dinë efektet pozitive dhe negative të tij.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Goialda Hysa - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Ne+dhe+interneti/7539


Vepra te ngjashme
INTERNETI
Lloji: Ese argumentuese bindese
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat...
Interneti
Lloji: Analize letrare
nterneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat ...
Efektet e interneti...
Lloji: Ese shpjeguese
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat...
Perdorimi i interne...
Lloji: Ese argumentuese
Kush nuk e ka perdorur internetin si burim per te bere detyrat e shtepise? Normalisht eshte nje avan...
Eshte interneti i m...
Lloji: Ese argumentuese
Adoleshentet sot nuk jetojne dot po internetin dhe shpenzojne shume kohe me te .Po a eshte nje gje e...
ndikimi i interneti...
Lloji: Ese argumentuese
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te ber...
Shkarkimi i këngë...
Lloji: Ese argumentuese
Ne të gjithë jemi prezent kur një shoku jonë, ose vetë ne shkarkojmë këngë nga interneti. Po...
Libri apo interneti
Lloji: Ese krahasuese
Shume njerez jane shume te varur nga interneti ,shume po shume te varur . Libri mirse te bene te va...
Komunikimi Virtual
Lloji: Ese shpjeguese
Komunikimi virtual Komunikimi është veprimtaria kryesore e njerëzve, e cila ka evoluar me kalim...
Përse
Lloji: Rrefenja
Unë jam një fëmijë me autizem. Jeta ime ka qenë e mbushur me situata të pakuptueshme dhe ndosh...
Librat
Lloji: Ese argumentuese
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të ...
Libri eshte me i re...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Libri është një shpikje e mrekullueshme e njerëzimit. Libri eshte pasuria shpirtërore e popujv...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.