Data e postimit: 2020-10-23 12:34:46
Shikime: 5601
|
|
Likes:
14
Dislikes:
5
Titulli:
me mire i forte apo i zgjuar
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren per forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te cilet krenohen me zgjuarsine e tyre.Disa mendojne se po te jesh i forte mund te zgjidhesh gjithcka disa te tjere mendojne se po te jesh i zgjuar mund te perballosh shume mire jeten.Kemi perpara dy persona nje perfaqeson forcen tjetri zgjuarsine dhe jemi perballe nje zgjedhjeje.Kjo tregon se cilet duhet te jemi ne te fortet apo te zgjuarit.Imagjinoj dhe them me vete se po te zgjedh forcen askush nuk ka guxim te me shqetesoj.Po te zgjedh zgjuarsine mund te mbosht cdokend me metodat e mia gjeniale.Reflektoj me veten time dhe them se forcen mund ta gjej kurdohere ndersa zgjuarsia eshte dicka rutine qe duhet te na ndjeke perhere ne cdo moment te jetes.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Lime Koci - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/me+mire+i+forte+apo+i+zgjuar/7437
Vepra te ngjashme
Pse libri na hap dy...
Lloji: Ese argumentuese
Nje proverb thote: "Shtepia pa libra,eshte si dhoma pa dritare". Asgje tjeter nuk mund ta shprehte m...
|
SHOQJA IME
Lloji: Ese argumentuese
Kjo dite nisi is nje nga ditet me te shemtuara te Jetes time.une jam zene me shoqen time te ngusht...
|
''Gjuha jone''
Lloji: Ese argumentuese
Gjithmone dhe kudo qofshim, te mesuarit na ndjek gjate gjithe jetes. Te mesuarit e gjuheve te huaja ...
|
babi
Lloji: Ese argumentuese
me erdhi ne mendje te flaas per ty,se ti je shum shakaxhi,une shum mall kam per ty.tani qe erdhe e i...
|
Shoqja e ngushte
Lloji: Ese argumentuese
O gje e ngrenshme ... Ckemi !! Mmm nuk eshte mire ta nis kshu apo jo !! Shiko teksa mora guximin te ...
|
jeta dhe vdekja
Lloji: Ese argumentuese
Jeta dhe Vdekja janё dy anёt e sё njёjtёs monedhё dhe dy momente tё njё loje tё pambaruar ...
|
Gabimi dhe falja pj...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim...
|
erdhi pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Eshte pranvere.Dielli i ka shtrire rrezet ne te gjitha skajet e tokes.Degjohen hingellimat e kuajve ...
|
statujat kane mish ...
Lloji: Ese argumentuese
Njerezimi e pranon se bota eshte pak e shtypur pikerisht prej te ftohtit ne te dy veshkat e saj. Mbi...
|
Bukuri e Shemtuar
Lloji: Ese argumentuese
Bukuria eshte persosmeri e hidhur, do te thoja une. Pasi te kesh pire nektarin e saj, pasi te kesh s...
|
Jeta esht i vetmi l...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edh...
|
100 vjet pavaresi
Lloji: Ese argumentuese
Shekuj me radhe,brez pas brezi,lufte pas lufte,humbje nje mbas nje per te arritur vetem nje qelli...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|