Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-04-10 22:13:03
Shikime: 34622
Raporto

Likes: 18 Dislikes: 6

Titulli: Une dhe shoqeria njerezore rreth meje.

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Shoqeria njerezore dhe une.
Autori: Blenarda Dikolli
Shkolla: Ismail Qemali
Klasa: 12-13
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

"Qyteti eshte mbushur plot me njerez,me mjete dhe pa ide,qyteterim do te thote kjo gje:njerez plot mjete,jashte ideve.",citoi diku Mimoza Ahmeti.Une jam plotesisht dakort me te,se shoqeria njerezore eshte kthyer ne perbindesh i cili mendon vetem per vete.Njerezit po nxjerrin cdo dite e me shume ne pah ate anen e tyre egoiste duke shkelur me kembe cdo qenie te dobet qe sben dot hapa perpara.
Une dhe shoqeria njerezore rreth meje jemi plotesisht dy te kunderta,jemi si vaji me ujin.Njerezit dita-dites me duken sikur marrin forma te ndryshme.Menyra sesi ato llogjikojne dhe sillen nuk jane me te nejtat .Kane humbur morali,sjelljet dhe edukata.Njerezit jane kthyer ne individe te interesit dhe miku me i mire eshte paraja.Kur hedh nje veshtrim i shikoj njerezit te veshur me mendimet e tyre si kartmonedha.
Bota eshte e njerezve te veprimit, por deri me sot une po shoh vetem njerez te cilet vrapojne pa e ditur se ku.Njerezit gabojne dhe me pas kerkojne te dine pse-ne,ndersa une rri e i veshtroj duke ndjere meri ndaj atyre hipokriteve dhe cinikeve te cilet nuk dine gje tjeter vecse te luajne me fatin e tyre si te ishte nje loje bixhozi qe gjithmone del i humbur.
"Ajo qe me intereson me te vertete eshte se Zoti , kur krijoi kete bote,a kishte zgjidhje tjeter ?" , eshte shprehur shkencetari Albert Einstein.Qe ne momentin qe me ka rastisur ta lexoj me ak munduar kjo pyetje.Cdo dite i them vetes si jam une ne raport me shoqerine njerzore rreth meje duke ditur qe ndjehem ndryshe dhe veproj duke u munduar te pershtatem me to,por pa ndryshuar ate qe une jam ne te vertete.
Ndaj,cdo dite e jetoj sikur te ishte e fundit dhe mundohe te shijoj sadopak ndjesi dhe veprime pozitive ne kete shoqeri te paskrupullt qe ne jetojme.Mundohem te mos e humb kohen time duke u dhene shpjegime njerezve kur ata degjojne vetem ate qe duan te degjojne.E,une pelqej njerezit qe jane si ujerat transparente dhe qe lene te shihen papastertite ne thellesine e lumit te tyre.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Blenarda Dikolli - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Une+dhe+shoqeria+njerezore+rreth+meje./1131


Vepra te ngjashme
bej cfare ndjen jo ...
Lloji: Ese argumentuese
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic j...
dhuna ndaj gruas
Lloji: Ese argumentuese
dhuna ndaj gruas permban imformacione me te duhura qe ne na interesojne .Permban statistikat e duhur...
Proud to be me!
Lloji: Ese argumentuese
Te ndihesh pozitive??? Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga...
AUTIZMI
Lloji: Ese argumentuese
Askush nuk e di misionin e tij ne jete.Disa vijne ne kete jete per te jetuar te lumtur, disa te tjer...
Trashegimia kulturo...
Lloji: Ese argumentuese
Trashegimia kulturore e vendit tone eshte simbol i rendesishem qe tregon vlerat materiale,shpirtit n...
gjaegjeze njish
Lloji: Ese argumentuese
ej, a e dini? kam zbuluar nje gjaegjeze shume te bukur, e cila thote keshtu: gjeli kur kendon, mby...
vera i gezon femije...
Lloji: Ese argumentuese
jetojn shume lloj njerez por ata qe i gezohen me Shum stines se veres jane te varferit .njerezit te ...
gjuhet e huaja
Lloji: Ese argumentuese
une mendoj se mesimi i gjuheve te huaja pervec se pasuron njohurite e njeriut eshte edhe mundesi pra...
Vera( Stinë)e ënd...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo ese është për të gjithë ata persona të cilët ju pëlqen stina e verës por jo vetëm. M...
Fjala qe ndryshon b...
Lloji: Ese argumentuese
Liri… eshte kuptim te cilen mendojme se e njohim mjaft dhe sikur ngre peshe a nje fare krenarie ne...
Unë ekzistoj përm...
Lloji: Ese argumentuese
Ti vlen për atë që je dhe jo për atë që provizorisht je i detyruar të bësh. Prandaj përball...
reklamat informacio...
Lloji: Ese argumentuese
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e g...


Komentet e fundit!

Emri: Xhoela
Email: xhoelamurataj@gmail.com
Komenti: Ese me permbajtje realiste per ditet e sotme.Shume mire!
  Pergjigju

Emri: xheni
Email: xhenisheshi@hotmail.com
Komenti: shum nice jeni vertet fantastik ju lute
  Pergjigju

Emri: dani alves
Email: danialves@gmail.com
Komenti: :-):-)):-P:-DXD:-*:-*:-*:-*:-* ♡♥
  Pergjigju

Emri: dani alves
Email: danialves@gmail.com
Komenti: fantastike.gjithcka reale .Belive me.
  Pergjigju

Emri: ariela
Email: Ela@yahoo.com
Komenti: vertet eshte bukur te shkruash rreth te vertetes dhe reales
  Pergjigju

Emri: sili
Email: sailor_moon@hotmail.com
Komenti: sh e bukur
  Pergjigju

Emri: erza
Email: erza.thaqi@facebok.com
Komenti: Bukur shum
  Pergjigju

Emri: erza
Email: erza.thaqi@facebok.com
Komenti: Bukur shum
  Pergjigju

Emri: Donjeta kreasniqi
Email: donjeta.edi.2014@hotmail.com
Komenti: Yll
  Pergjigju

Emri: Donjeta kreasniqi
Email: donjeta.edi.2014@hotmail.com
Komenti: Un kam deshir qe te shkruaj ese
  Pergjigju

Emri: Ela
Email: elaprincess@yahoo.com
Komenti: Sh.e bkr per personat qe dijne te vleresojne te bukuren .
  Pergjigju

Emri: nlkjh
Email: kjkijh@live.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: blenarda
Email: blenardadikolli@hotmail.com
Komenti: yll
  Pergjigju

Emri: idda
Email: aidaida377@live.com
Komenti: kot fare
  Pergjigju

Emri: idda
Email: aidaida377@live.com
Komenti: (y)
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.