Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 252
Data e postimit: 2012-03-19 15:36:25
Shikime: 12929
Raporto

Likes: 13 Dislikes: 7

Titulli: Proud to be me!

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Jeta!
Autori: Klea Prifti
Shkolla: "Andon Profka" Seman
Klasa: XIA
Qyteti: Fier
E-mail: klea31@live.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te ndihesh pozitive???
Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga probleme,njerez qe jane tere kohen me zemer te vrare,te zhgenjyer nga dikush apo nga vete realiteti I shpifur,qenie njerezore qe bejne gjithcka ,shkelin kedo vetem per te marr ate qe duan…!
Kjo eshte bota ne te cilen jetojme…bota me te cilen perballemi cdo dite…njerezit qe shohim,por nuk I njohim…ose ose po ta mendosh mire as per te shikuar nuk i shikojme,sepse e vetmja gje vizuale eshte nje maske cfaredo qe na servirin...!
Sa ironike po me duket tani….!!!
Dikush qesh per te mashtruar nje bote te tere se eshte mire,edhe pse ne fakt po vdes perbrenda…ndersa dikush tjeter nuk le asnje person pa I thene sesa fatkeq eshte vetem per te fituar pak meshire..!Dikush pergjerohet duke aktruar per te marr dicka qe nuk e meriton,ndersa dikush tjeter pranon fatin e tij me perulesi e krenari…!
Kam lexuar diku se ai qe do te ardhmen e vete,e pranon te tashmen sido qe te jete,e duron si te ishte nje i denuar ne litar edhe pse i pafajshem..! Hmmm po mendoja!!!Une jam nje person tipik qe nuk pranoj realitetin,jam nje qenie rebele ndaj botes ku jetoj..!I dua njerezit i mi,por nese mundohen te me vendosin ne korniza te egra sjelljeje nuk i pranoj...!Nuk gjykoj askend,e ne fund te fundit kush jam une? Zoti?!!! JO!!! Nuk gjykoj njeriun,gjykoj kritikoj veprimin...!
Te pranosh realitetin?Sigurisht qe po,por te lutem mos rri duarkryq teksa e shikon boten tende,boten qe neser do jete e femijeve te tu te shembet para syve te tu cdo dite dhe ti ...ti te mos besh asgje...vetem te jesh nje spektator kur ne fakt duhet te ishe personazhi kryesor...!
E dua boten time,por ama ate qe kam krijuar Brenda zemres,Brenda mendjes sime,…kjo jashte me tremb,ndonjehere me ben te mos jem Une...ajo vetvetja,ajo qe qesh,qe argetohet ,qe shkruan per natyren,per nenen,per mesuesen e klases se pare,per dashurine infinite ate perfekten...!
O sa budallaqe me duket vetja tani....jam akoma nje femije i vogel i papershtatur me boten qe me rrethon..por e dini cfare sido qe te jete e dua veten time..,sepse ndryshe nga shume te tjere ajo nuk di te veje maska,te tallet,te thyej zemra apo te zhgenjej te tjeret...!Ajo shfaqet ashtu si eshte,i pranon njerezit ashtu si jane,dhe perpiqet qe boten ne te cilen jeton ta bej boten qe gjithkush ta doje...!
Proud to be me :)



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Klea Prifti - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Proud+to+be+me%21/252


Vepra te ngjashme
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne jete njeriu lind, jeton e me pas vjen edhe fundi i tij kur ai vdes dhe sigurisht pason breza te t...
Bota
Lloji: Ese argumentuese
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe as...
ALLAHU
Lloji: Poezi personale
Te flasesh per ALLAHUN nuk ka mbarim, cdo fjale e librit te tij te duket nje gezim. AI...
perse zgjidhjet ne ...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta eshte e mbushur.plot te.papritura, gjera qe ne nuk duam te ndodhim apo gjera te bukura. Pavares...
Bota Ime Perfekte
Lloji: Ese argumentuese
Nese une per nje moment do te kisha fuqine per te udhehequr boten, atehere ne boten time perfekte nu...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
JAM AQ E ZENE ME JE...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Sot dikush me beri moral. O Zot! Si dreqin guxoi ta bente kur ai vete si numeron dot gabimet qe ben...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
dashuria eshte nje ndjenje shume e bukur, e cila lind dhe zhvillohet gradualisht, por shume shpesh n...
Racizmi sipas meje!
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj ...
leter pesonale
Lloji: Leter
Jeni ndjer ndoonjehere te vetmuar?Une po.Nuk e di po mendoj qe njerezit jane shume te padrejte ata d...
Familja dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,...


Komentet e fundit!

Emri: gazmen
Email: gazmen@email.com
Komenti: teme interesante
  Pergjigju

Emri: samuel
Email: semihysko@gmail.com
Komenti: shum e bukur
  Pergjigju

Emri: anonimja
Email: anonimja tr@yahoo.com
Komenti: bravo bravo mjaft bukur
  Pergjigju

Emri: emiljana toska
Email: emiljana toska@yahoo.com
Komenti: me pelqen eseja jote por eshte e pamundur qe mos te kemi pak djallezi ne kete bote sepse te qendrojme kaq te drejte,shume njerez te shkelin me kembe.
  Pergjigju

Emri: Blertona
Email: tona-45@live.com
Komenti: Shum e mir...Bravoo
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.