Vdekja… C’eshte vdekja? Mbarimi I jetes, apo fillimi I nje jete te re? Cdo gje e ka nje fillim dhe nje fund. Asnje nuk eshte pergjegjes per menyren e fillimit te jetes, por te gjithe jemi pergjegjes per menyen se si e e vazhdojme deri ne diten e fundit te saj. Cdo gje e mire ose e keqe mund te ndyrshoje gjithcka. Vdekja hap dyert e shpagimit dhe vuajteve. Perpjektje per t’i hapur keto dyer ben cdo person, me menyra te ndryshme dhe cdo perpjekje e hap deren e vet. Por perpjekjet jane si flijimet qe ben per hir te idealeve. Flijimet kerkojne sakrifica te denja, t’ia vlejne per idealin. Njesoj eshte dhe me veprat qe ti ben. Perpjekjet e mira ne jete, shpaguhen ne fund, por cdo veper qe lendon, vret, injoron, te con drejt vdekjes se vuajshme dhe te pameshirshme. Disa mendojne te kunderten. Te gjithe kane opinionet e tyre. Asgje nuk eshte e sigurt. Por gjithcka eshte e mundur. Dhe une besoj qe vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic shpaguhen flijimet per hire te idealit.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!