Nje proverb thote: "Shtepia pa libra,eshte si dhoma pa dritare". Asgje tjeter nuk mund ta shprehte me bukur rendesine e librit. Libri esht nje jete tjeter , nje udhetim i mrekullueshem qe te con ne bote te ndryshme , te panjohura , te njeh me shume gjera qe nuk i ke menduar apo imagjinuar ndonjehere . E gjithe jeta jone esht e rrethuar nga librat , duke nisur me nje proces te gjate qe ne femijeri e deri ne nje moshe te madhe . Duke filluar keshtu qe nga libri i pare "Abetarja" e deri ne librat te fakultetet . Babai me thoshte gjithmone :"Lexo librat se do te te duhen..! Por une nuk e kuptoja. Sot e kuptoj rendesine e tij . Cdo njeri i pushtetshem ka disa fakultete , mastera apo tituj te shumte ne CV-ne e tij .Rasti me konkret eshte kryetari i bashkise se Tiranes, z.Lulzim Basha , i cili fale aftesive te tij sot eshte nje person i rendesishem i politikes shqiptare . Pervec mundesive qe libri te krijon, ai eshte dhe nje menyre e bukur per tu larguar nga monotomia e merzitshme e diteve , duke te hapur nje bote te magjishme,plot ngjyra.Nje rilindas shqiptar citoi keshtu per librin:"Libri eshte i lehte prej letre,por ai ka nje force te jashtezakonshme sa te ngreje njeriun ne majat e universit".E pra, libri eshte celesi per te hapur dyert e nje jete te sukseshme.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
xhilda
Email:
Xhilda97@yahoo.com
Komenti:
Ju lutem a mund te me ndihmoni x nje ese argumentuese me teme "Thone se eshte e veshtire ti ndryshosh pershtypjet e para"
Emri:
eri
Email:
eri.sulejmani@live.com
Komenti:
a mund te me ndihmosh per nje ese argumentuese me teme : thone se eshte e veshtire ti ndryshosh pershtypjet e para.flm