Dhuna ne sport perben ne ditet e sotme nje broblem shoqeror me te cilin duhen te perballen institucionet forcat e rendit shoqerit sportive dhe vete qytetaret.Unemendoj se dhuna ne sport eshte per tu denuar ne cdo rast dhe me cdo forme.Dhuna demton ndeshjen miqesore,qe e ben te kenaqshem nje spektakel sportiv.ne dalje te studimit madje edhe gjate zhillimit te ndeshjes ka ndodhur qe edhe spektatore te pafajshem te jene perfshire ne episode dhune te padegjuara.Ndaj eshte e denueshme cdo lloj forme e dhunes sportive jo vetem se shkon kunder shpirtit sportiv por edhe sepse provokon pasoja te renda qe jane te demshme per bashkejetesen qytetare.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
bledi islami - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/dhuna+ne+sport/4580
Vepra te ngjashme
sa shum me lendove
Lloji: Ese argumentuese
Nuk po kalon jeta jo nje dit me duket sa nje shekull pa ty ti nuk e di se kur ishe ti me mua shpirti...
kurbeti
Lloji: Ese argumentuese
kurbeti si gjithe gjerate e veshtira si fillim duket si nje loje , per te fituar te ardhura sa me sh...
HARRI POTER
Lloji: Ese argumentuese
Ishte nje e shtune plot me diell dhe kopshti zoologjik gelonte nga familjet.Te dera e hyrjes se Ders...
Djelli
Lloji: Ese argumentuese
Djelli
Ulur ne karriken e oborrit ne mendimet e mija te arta mmu shfaq nje pyetje
:Ceshte djelli...
28 Nentori
Lloji: Ese argumentuese
Kjo dite e bekuar dhe e shenuar per te gjith ne Shqiptaret.Kjo dite eshte dhe mbetet simbol i bashki...
Ese argumentuese
Lloji: Ese argumentuese
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoq...
Padrejtesite e shek...
Lloji: Ese argumentuese
Viti 2013.Ende krime dhe mizori ne bote.A do te mbaroje ndonjehere valle?Nje lufte njerezore qe ka f...
prinderit
Lloji: Ese argumentuese
prinderit jan gjithqka per ne ata na japin jete na japin dashuri na ndihmojn per gjithqka na japin e...
Ndotja ne qytetin e...
Lloji: Ese argumentuese
Elbasani eshte nje nga qytetet me problematik te momentit nga ana e ndotjes, demtimit te mjedisit et...
Cuperlina
Lloji: Ese argumentuese
Fshati im ishte i fundit mbi lum.Ai edhe boren bardhoshe i fundit e shkunde nga shpatullat.Une dhe ...
Disa fjale
Lloji: Ese argumentuese
Nje optimist beson se kjo eshte bota dhe koha me e mire per te jetuar. Nje pesimist frikesohet se kj...
Historia jone
Lloji: Ese argumentuese
Skenderbeu ne vitin 1444 ngriti flamurin ne kalane e Krujes.Mbas 468 vitesh Ismail Bej Qemal Vlora m...