ceshte e bukura
Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa gezim dhe ska gezim pa dhimbje. Koncepti I bukurise I perceptuar nga njerezimi dhe nga vete natyra e qenies se tij, eshte I lidhur me gjera te mira sic jane; te qenit perfekt, unik, dhe te pasurit e shume kualiteteve.Ne te njejten menyre, e shemtuara mund te shikohet me pikepamje te ndryshme. Zakonisht, e shemtuara eshte e lidhur me temat e erreta si; merzitja, tmerri, deformimet dhe te gjitha gjerat qe njerezimi mund te stepen.
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jane edhe shume persona te tjere.
Njerezit me pozite nuk e shohin kete por mendojn si ta kenaqin veten sikur populli te mos egzistonte , sikur e gjithe kjo te ishte thjeshte nje enderr e keqe qe atyre ju kalon para syve pa e pare.Ah, sikur te ishte thjeshte nje enderr e keqe!Por jeta eshte e bukur nese ti e sheh me sy te bukur kurse eshte e veshtire,nese ti e ben te pamundur,nese ti dorezohesh qe ne furtunen e pare.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
kledi sina - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/ceshte+e+bukura/2927
Vepra te ngjashme
bashkudhetaret e rr...
Lloji: Ese argumentuese
"Bashkeudhetaret e rruges sone!"
Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe pr...
Pabarazia
Lloji: Ese argumentuese
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi.
Ndonjehere tregohet shume e padr...
te falesh eshte hyj...
Lloji: Ese argumentuese
Njerëzit janë krijesa të lindura me atributet dhe dobësitë e tyre.Te gjithe ne bejme pjese ne s...
Nese ekziston mreku...
Lloji: Ese argumentuese
Uji eshte burimi i jetes ton.Ai edshte i domesdoshom per te gjith format e jetes ton.Pa te jeta esh...
shkolla
Lloji: Ese argumentuese
Shkolla
Eshte ajo shtepi,
qe gjithmon tjep dituri
Eshte nje emer natyror
eshte emri SHKOLLE.
...
Cilësitë e shqipt...
Lloji: Ese argumentuese
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me ...
Life isn't shit
Lloji: Ese argumentuese
It's meee again people .Jo jo jeta nuk eshte shit jam gabuar hhaha.A din qysh mundesh me bo jeten to...
Eshtë tepër vësh...
Lloji: Ese argumentuese
Koha thuhet se shëron gjithcka ,dhimbjet ,plagët ,brengat e së kaluarës ,koha të mëson të kë...
Hapma derenn e dash...
Lloji: Ese argumentuese
Hapma deren e dashura nënë
E di qe gabova shum kur ika,e di qe eshte dashur qe te ndegjoj kesh...
Identiteti im
Lloji: Ese argumentuese
Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem em...
Rendesia e librit
Lloji: Ese argumentuese
Libret jane cituar dhe si miqte me te afert te njeriutsepse njriu qe lexon gjen gjithcka :dijetarin,...
Telefoni I nevojshe...
Lloji: Ese argumentuese
Vitet e fundit kane ndodhur zhvillime te Medha ne teknologji.Zhvillimi me I madh eshte telefoni.Qe p...
Komentet e fundit!
Emri:
Dreni Gjugja
Email:
dreni.gjugja@hotmail.com
Komenti:
ski lidhje per hartime
Emri:
vxxf
Email:
fdfdfsgsdfdfsd_Fdfd@live.com
Komenti:
fvfdfdfddffsddsssssssssssfertg sgdghhghahsfdfsfdssfpo qeshtu e ashtu e kshtu e ashtu kshtu ashtu qeshtu kshtu ashtu ashtku kshtu kshtu ashtu ashtu kshtu kshtu qeshtu qashtu e kshtu e ashtu kshtu se dii une po qashtu dhe te gjith jetuan te lumtur pergjithmon