Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 2045
Data e postimit: 2014-01-30 17:34:12
Shikime: 18007
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 0

Titulli: jeta dhe ndjenjat

Lloji: Ese argumentuese
Tema: jeta dhe ndjenjat
Autori: serxho kuka
Shkolla: 10
Klasa: 10f
Qyteti: burrel
E-mail: kuka.serxho@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gjera te kota si alkooli droga e gjera te kota! Reth jetes ne dim shum pak gjera mendoj se ...... disa nuk dine asgje!Per disa jeta vuan e per disa jeta nuk ecn mire po pergjithcka jeta i respekton te 2 ja palet!Emocjonet ne jete jane pjese shum e rendesishme .... kemi emocjone te cilet na e veshtiresojn jeten dhe emocjone te ciles jetes ton i japin kuptim!! Pa ato emocjone jeta jone do te ishte e pa vlere dua te them do te ishte nje "katastrofe" por shpresat per te jetuar nuk duhen shuar kurre..... jeta eshte nje sfide qe te gjith duhet ta kalojne ate me apo pa veshtiresi dhe nje aventur qe duhet perjetuar gjate gjith kohes ne te cilen ne jetojme .... Per gjith ata qe mendojn e se nuk kane shprese ne jete nuk duhet te humbasin besimin e tyre se atehere kan humbur edhe spresen per te pasur nje jete sa me te qeshur dhe te gezuar!!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     serxho kuka - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/jeta+dhe+ndjenjat/2045


Vepra te ngjashme
imagjinata
Lloji: Ese argumentuese
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta ...
Ese argumetuese
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone ...
Vleresoje jeten
Lloji: Ese filozofike
Shume njerez jeten e tyre e kane te ndare ne te mirat dhe te keqijat e tyre. Disa jetojne per qellim...
Jeta
Lloji: Pershkrim
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke par...
thjesht jeta
Lloji: Analize letrare
ndonjeher mendojme se mundemi, ndonjeher mendojem se gjithcka esht e mundur por jo. jo gjithcka, ka ...
Dhimbja dhe lumturi...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama j...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
Kurbeti
Lloji: Poezi lirike
Kurbeti Plot vuajtje e permallim Kalon jeta ne kurbet plot me mall e kalojne mergimtaret kete ...
Ese per jeten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta eshte gje qe perendia i cakton qdo njeriu.Jeta duhet te marre formen nga vet poseduesi saj.Njer...
Jeta e botes sone!!
Lloji: Ese shpjeguese
-Qe nga ardhja jone ne bote, qe nga hapat e pare te jetes ndodhemi ne pozita te ndryshme, ne qdo llo...
Libri !
Lloji: Analize letrare
- Thuhet se libri eshte miku me i mire i njeriut ! - Dhe eshte e vertete , sepse nga libri mesojme ...


Komentet e fundit!

Emri: Arti
Email: a_rti2013@hotmail.com
Komenti: Bukur
  Pergjigju

Emri: Arti
Email: a_rti2013@hotmail.com
Komenti: Bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.