Eshte mire qe tu sherbesh te tjereve dhe ti respektosh te gjithe e pa pasur meri ndaj askujt.Kur ti ndonjehere i ndihmon te tjeret ti krenohesh me vepren tende.Per çdo njeri nje ndihme sado e vogel apo e madhe te jete eshte domethenese.Ne çdo moment te jetes ne duhet te jemi mirenjohes dhe ti permbushim detyrimet perkatese.Kur je ne momentet e fundit ti kujton se je nje njeri i respektuar qe i ke ndimuar te gjithe pa perjashtim.Kur i ndimon e tjeret eshte bukur.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
David Bruçi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/%22Eshte+lumturi+e+madhe+ti+besh+mire+tjetrit%22/4012
Vepra te ngjashme
Bukuri e Shemtuar
Lloji: Ese argumentuese
Bukuria eshte persosmeri e hidhur, do te thoja une. Pasi te kesh pire nektarin e saj, pasi te kesh s...
Femijeria
Lloji: Ese argumentuese
Femijeria eshte pranvera e shpirtit, ajo eshte periudha kur shkaku i enigmes se barabarte me te cile...
Life is shit
Lloji: Ese argumentuese
Krejt njerz tpavlere , dyftyrsha , bot e mbushun me aktore , egoista , njerz pa ndjenja.Kjo bote ta ...
Bullizmi
Lloji: Ese argumentuese
Mendoni se bullizmi esht nje gje e mire?Uneendoj te kunderten e kesaj.Bullizmi eshte tmerri vete.Per...
Pranvera ne vendin ...
Lloji: Ese argumentuese
Pranvera...
eshte nje stin shum e bukur pra me nje fjal me pelqen shum ne pranver rrezon dielli lu...
miqesia
Lloji: Ese argumentuese
edhe un jam shume e lenduar dhe do te doja nje oponion te gjithsecilit te me ndihmonit: Une dhe Xh j...
imagjinata
Lloji: Ese argumentuese
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta ...
Gjuha Shqipe
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha eshte arti i komunikimit mes njerezve, eshte ajo nepermjet te ciles mendimi merr jete. Eshte d...
Identiteti im
Lloji: Ese argumentuese
Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem em...
ese: A kishte valle...
Lloji: Ese argumentuese
Nga pikëpamja jonë tingëllon çuditshëm ekzistenca e një krijese të tille. absurditet ose i...
Kush jam une?
Lloji: Ese argumentuese
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetu...
Nese ke humbur guxi...
Lloji: Ese argumentuese
Secili nga ne ka disa virtyte qe na bejne te ndryshem nga njeri-tjetri.Nje nder keto virtyte eshte e...
Komentet e fundit!
Emri:
gabriel xhihani
Email:
gabrielxhihani@yahoo.com
Komenti:
Bravoo shume bukur
Emri:
estelina myka
Email:
inas@gmail.com
Komenti:
E shkurter por shume domethenese!
bravo me pelqeu shume do te doja te dija mendimin tend per esen time titullohet : vjeshta dhe dimri