Liria eshte fjala qe perkufizon kete ndjenje qe buron thelle nga zemra e qdo njeriu.Eshte ajo ndjenje qe mban gjalle shpresat brenda nesh.Eshte e lehte ta shkruash apo ta thuash me fjale por eshte shume e veshtire ta perjetosh kur je i kycur brenda 4 muresh apo kur hekura te pafundme te rrethojne.Me e keqja eshte se ajo ndjenje fillon te vyshket sepse uji per ta ujitur nuk i mjafton.Deri sa te kete jete brenda lules,petalet e saj jane ende te njoma por kur kjo jete kufizohet pak nga pak,petalet e saj vyshken dhe fillojne te bien.Eshte shume e veshtire ta shohesh nje pjese te qiellit pertej hekurave pa mundur ta shikosh plotesisht kaltersine e tij,eshte e veshtire te degjosh eren tek fryn pa mundur te perjetosh ledhatimet e saj te lehta por me e veshtire eshte kur ndjenja e lirise te shtrengon fort ne kraharor pa mundur ta lirosh qe te dale.Sa gjera te veshtira qe permban bota,nje her te ngjet tatepjete jetes dhe nje here te rrezon per te mos pasur me shprese qe te ngrihesh perseri ne kembe.E vetmja gje qe vdes bashke me zemren eshte shpresa se mos nje dite ne vijim do te jete me e bukur se dita qe kaloi.Kjo shprese eshte diku e gjalle brenda nesh edhe pse drita gati i eshte shuar ne fund te humneres.Shume persona qe e kane lirine ne duar nuk ia dine vleren asaj.Do ishte me mire qe te mendojme per ata qe vuajne per te qene te lire sepse jeta ka shume sprova,nje dite do jem une ajo qe vuan ndersa nje dite tjeterr do jesh ti.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
Aldo
Email:
aldo87@gmail.com
Komenti:
Nga je ti?
Emri:
diellza
Email:
diellzakryeziu.100@outlook.com
Komenti:
une mendoj qe eseja ishte mjaft e mire dhe pash
maturin qe kishe perdorur ndersa kishe shkruar kete ese mjaft domethenese
Emri:
dona
Email:
dona_gashi@hotmail.com
Komenti:
Kjo është një ese hasht zakonish e shkelqyeshme
Emri:
mukades
Email:
marsian.sharka@mail.com
Komenti:
ca very good thu moj goc
me kot se kaq nuk ka ku shkon
ne jet se kurr gjithcka don
pra goce je krejt kot
se krijime nuk ben dot
une po qe jam gjeni
i shkrova kto vargje tani
e jo si ti
une po qe jam fituese
vajza me shume argetuese
Emri:
anna
Email:
an.feel@tre.net
Komenti:
mukades, kete here nuk e kuptoj pse eshte ese kot? apo se ti ke liri te plote dhe sdo tia dish per asgje tjeter eee? ho se do e shohesh lirine pas ca kohesh dhe do e kujtosh mire kete qe ke shkruar.
Emri:
anna
Email:
an.feel@tre.net
Komenti:
mukades, e shikoj qe qenke gjeni ne te krijuarit poezi, por komentin ne kete ese e ke kot, te pavlere, prandaj qe boll komentove keq per esene!
Emri:
eni
Email:
eniwendi@gmail.com
Komenti:
te drejt ke moj vajz
Emri:
miri
Email:
mirileka1@hotmail.com
Komenti:
very good