Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7512
Data e postimit: 2020-12-27 15:12:26
Shikime: 4398
Raporto

Likes: 17 Dislikes: 0

Titulli: Familja

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Familja
Autori: Danjela Muja
Shkolla: Sejdi Dida
Klasa: 9A
Qyteti: Krume
E-mail: danjelamuja14@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Familja
Shtepia eshte kudo nese ti je i rrethuar
me njerezit qe do,pavarsisht se sa e veshtire mund te behet.
Nje qarkullim i gjate dhe paralelisht i shperblyer eshte ai i prinderimit qe dominon,stepjen,skamjen dhe venitjen,duke ofruar mundesine per te shprehur rreth brengave qe e shoqerojne individin ne stacionet e jetes.
Pikacioni kulminacionar qe i jep botekuptim universal qenies njerzore eshte bashkimi.
Bashkimi eshte forca e vetme qe fuqizon perballjen me veshtiresite e realitetit.
Mungesa e ketij koncepti eshte nje pengese qe ndikon ne mendjen dhe ndergjegjien e njeriut duke pozicionuar opinionet dhe veprimtarine e individit ne rolin e gabuar.
Familja eshte themeli primar qe influencon ne lumturine konstante duke i dhuruar larmi detit jetesor.
Ajo eshte fryme e shenjte qe njeriu mbart ne organizmin e tij,eshte nje fener qe erresiren arrin te bëje drite.
Dhurata me e bukur nuk eshte dicka e blere dhe e paketuar,dhurata me e bukur eshte koha qe familja jep per femijen e saj.
Sepse kur jep kohen ajo eshte duke dhene nje pjese te jetes se saj.
Prandaj femija duhet te pasqyroje vertetimin e idealitetit ne imazhin e tij duke ndertuar emancipim dhe drejtime te pastra drejt perspektivave dhe prioritetit te jetes.









Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Danjela Muja - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Familja/7512


Vepra te ngjashme
Familja dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,...
Jeta eshte e bukur
Lloji: Ese shpjeguese
Fakti qe ne jetojme nenkupton qe ka arsye per te jetuar dhe nuk ka dyshim qe jeta eshte e bukur.Pava...
Eshte mbreteria jon...
Lloji: Tekst vleresues
Qe ne momentin qe lind ti behesh pjese e nje bote,e nje familjeje qe te dhurojne dashuri te pakushte...
Familja
Lloji: Tekst vleresues
Familje do të thotë të mos jesh kurrë i vetmuar . Shtepia ime eshte aty ku eshte familja ime , f...
sistemet familjare
Lloji: Ese pershkruese
familja eshte themeli i shtepise. pa themel nuk mund te ekzistoje as muret dhe as catija. themeli i ...
Shkolla
Lloji: Ese vleresuese
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dh...
Nese ekziston mreku...
Lloji: Ese argumentuese
Uji eshte burimi i jetes ton.Ai edshte i domesdoshom per te gjith format e jetes ton.Pa te jeta esh...
Zhgenjimi
Lloji: Ese filozofike
- ZHgenjimi , bashkeudhetarja e dashurise , Urrejtjes, dhimbjes dhe lumturise eshte pjese e jona ...
Dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Celsi universal per te gjitha dyert e jetes njerezore eshte nje dhe i vetem Dashuria.Emocioni me di...
Sado e veshtire jet...
Lloji: Ese argumentuese
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me ko...
Marredhenia ime me ...
Lloji: Ese pershkruese
Ese: Marredhenia ime me shkollen. Si eshte dhe si duhet te jete. Shkolla eshte vendi ne te cilin nj...
jeta,liria dhe kerk...
Lloji: Ese filozofike
Njeriu ,qenia komplekse e enigmatike e bere objekt studimi per shume fusha te ndryshme.Jo vetem filo...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.