Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5070
Data e postimit: 2016-03-19 17:57:15
Shikime: 12484
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 1

Titulli: I semuri per mend

Lloji: Ese filozofike
Tema: i semuri per mend
Autori: Bukri Moli
Shkolla: Anastas Cakalli
Klasa: XI
Qyteti: elbasan
E-mail: bukrimoli@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

• I semuri per mend eshte komedia e fundit e molierit te cilen ai e vuri ne skene me 1673.Molieri vdes mbas shfaqjes se katert te kesja komedie,me 17 shkurt 1673.
• Ne komedite e tij Molieri I jep nje tablo te gjere shoqerise franceze te shekullit XVII dhe vecanerisht borgjezise.Ai futet ne te gjitha shtresat e kesaj borgjezie ne zhvillim e siper dhe godet aspektet e ndyshme negative qe ai urren.
• Ngjarjet zhvillohen ne nje familje borgjeze.Borgjezi argan,megjithese me shendet te mire,jeton me friken e gjithfare semundjeve.As barerat e shumta as purgativet e ndryshem nuk arrijne ta qetesojne .Qe ne skenen e pare duket se sa shume I kushtojne Arganit ‘’semundjet e tij te imagjinuara”.Manine e tij e shfrytezon farmacisti Pyrgon dhe mjeku Diafarys.Permes tyre Molieri godet mjeket sharlatane te kohes dhe,ne pergjithesi,nivelin e ulet te mjeksise se shekullit XVII. Ndoshta ne kete qendrim ka ndikuar dhe vete semundja e Molierit qe e coi ne vdekje para kohe sepse mjeket nuk ishin ne gjendja ta sheronin.
• Mania e coi Arganin deri aty sa arriti te kerkoj te martoj vajzen e tij kunder deshires se saj me nje mjek,per ta pasur gjithmon ne shtepi.Ne shumicen e komedive te tij Molieri ka nje histori martese,ku femija u imponohet deshirave te prinerit qe ka humbur logjiken.Por dashuria triumfon gjithmone dhe ne kete ceshtje idete e molierit jane mjafte perparimtare e mbeten gjithmone aktuale.
• Anzhelika e thote hapur kete mendim kur I drejtohet te atit I cili do ta martoje me mjekun Diafarys:”Mos u nxitoni kaq shume ju lutem!Na lini kohe te njihemi te pakten dhe te shohim te linde nder ne,per njeri-tjetrin,ajo ndjenje aq e nevojshme per nje bashkim te persosur”.
• Semundja imagjinare e tjeterson karakterin e Arganit dhe e shendrron ate ne nje njeri monoman: ta shohe vetveten te semure per kete”semundje”virtual ai nuk eshte as njeri.Duke vendosur semundjen ne qender te egos se tij ai humb cdo lidhje me realitetin dhe bie pre e frikes, e cila kthehet ne patologji per te.
• Ky subject kaq I thjeshte percjell qe ne titulli mirazhin e modeluar prej Molierit,duke shenjuar prej atyre manine e marrjes se ilaceve duke qene shendosh e mire.
• Sipas Molierit komedia ka qellim te mesoj duke argetuar.
• Gjenia artistike e Molierit eshte qeshja me vesin,me huqet,me te metat dhe marrezine njerzore.
• Teatri I Molierit,duke bere spektatorin te qeshe me te metat e te tjereve,e ndergjegjes ate per mekatet e tij te ngjashme me ato te personazheve komike.
• Kjo nxite tek spektatori deshiren e vete korrigjimit.Ky ndikim korrigjues I komedive te Molierit mbi spektatorin,ky pastrim I tij nga te metat perms te qeshures,quhet katarsis komik.
• Katarsisi komik I Molierit shoqerohet me tolerance me te cilen spektatori sheh te metat njerzore duke I nxitur ciltas te mundohen per ti ndrequr tek vetja dhe tek te tjeret.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Bukri Moli - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/I+semuri+per+mend/5070


Vepra te ngjashme
SI DO TA SHKRUANIT ...
Lloji: Ese argumentuese
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft ...
...
Lloji: Ese shpjeguese
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here ...
Tartufi
Lloji: Analize letrare
KOHA-PAS...APO PARA...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten ...
jeta
Lloji: Analize letrare
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten ...
pasqyra
Lloji: Ese shpjeguese
PASQYRA Për njeriun e sotëm,i cili është mësuar qe ta shohe imazhin e tij në kamera,fot...
Ne zemra jeton fjal...
Lloji: Ese pershkruese
NE ZEMRA JETON FJALA SHPRESE Boshlleku,vdekja dhe semundja pu...
Jeta prane TV
Lloji: Ese pershkruese
Televizori eshte nje mik shume i mire per te gjithe.Nje mik i kohes se lire,i mbushur me plot progra...
Per Mjekun
Lloji: Poezi personale
EMRI I MJEKUT ESHTE ZGJATE JETESI PER ME QENE MJEK TAMAN SE PARI DUHET TE JETE HUMAN NE QOFTE SE ...
Kush jam une?
Lloji: Ese filozofike
Une jam nje njeri si gjithe te tjeret. Kam nje identitet timin, familjen time si dhe deshirat e pref...
Racizmi sipas meje
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte "ushqimi" i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane superiore ndaj d...
Cdo te thote te jes...
Lloji: Ese shpjeguese
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta...


Komentet e fundit!

Emri: reli
Email: baki@gmail.com
Komenti: shume shume keq
  Pergjigju

Emri: almir
Email: almiroui@gmail.com
Komenti: E ke kopjuar. S'eshte puna jote. E kam pare ne fcb. I pa afte.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.