Jeta !
Ne keto caste meditimi mora nje laps e hodha ne flete te bardhe ato qe me erdhen nder mend …
JETA eshte thjesht nje fraksion kohe i shkurter , e shpejte , e pakapshme nga neuronet e njeriut dhe i vetmi avantazh eshte qe ajo perdor efektin slow motion . Ajo eshte e eger ne thelb , te perplas , te hedh neper shtigje e humnera te pafundme ku te duhet force qe t’ia dalesh . Ne nje moment kur njeriu mediton , mendon per vitet qe kane kaluar , mendon per sekondat , oret qe mbrapsh nuk kthehen e kur vetes ia shtron pytjen : “ Cfare bera ne kete kohe ?” ,e mezitet kur pergjigja eshte nje bashkesi fi …. deshtim total . Sot njeriu helmon , godet , gjuan e vret vetem prej egos se babzitur te tij . Mos o njeri ! Nje fjale e jotja vret breza te tere , nje veprim i joti shkakton deme te pallogaritshme . Sot jeto per te thene jetova me denjitet , jeto qe dheu te mos rendoj ne fund , jeto duke shijuar te gjithe te mirat e kesaj enderre te quajtur bote ! Do te vi nje moment kur vidjoja e jetes tende do te vi drejt perfundimit e atehere mos mendo qe vidion do te mund ta kthesh mbrapsh perseri . Mendo qe kete vidio ta keshe mbushur me lule e qe te kenaqesh cdo kend qe e sheh ate e qe eshte krenar me ty . Mos urre ! Urrejtja vec urrejtje shton ! Kur mendon qe te gjithe hallet e botes te kane renduar .. mos u shqeteso , kjo eshte thjeshte shenja qe do te beje me te forte te nesermen , do te jete shenja qe do shpetoj . Cdo gje ne kete bote eshte kalimtare .. durimi eshte paresor dhe cdo gje qe ben ne dobi te asnjerit eshte humbje kohe pa te drejte kthimi … Kjo eshte jeta , nje sprove per cdo njeri , nje genjeshter por ndryshe nga genjeshtra klasike ajo i ka kembet e gjata . Ajo eshte nje mision qe duhet permbushur me denjitet ashtu sic te ka hije dhe gjithmone perpiqu te triumfosh !
Dy fjale per ta perfunduar : “ Sot mos bej keq , jeto i lumtur me qenien tende , gezohu me ate qe ke sepse ne fund nga dy metra katror e shumta mund te marri secili “… ( pikat ne fund sepse ajo vazhdon ) 😏
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!