Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7957
Data e postimit: 2022-06-12 17:42:37
Shikime: 1557
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 0

Titulli: Ndryshe nga të tjerët

Lloji: Ese krahasuese
Tema: Bullizmi
Autori: Bleona Kurti
Shkolla: Universiteti" Isa Boletini"
Klasa: viti 1
Qyteti: Mitrovicë
E-mail: bleonakurtti@gmail.com
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me


Ndryshe nga të tjerët
Fle dhe zgjohet si të gjithë të tjerët ,por pak një gjë e dallon nga të tjerët,i vetmuar,i përbuzur nga të tjerët,mundohet të bejë shoqëri nuk e duan,qan madje nevrikoset mundohet të të dojë dikë nuk e duan nga ai largohen,ky shikon veten e merakoset,familja e duan po jo të gjithë,askush nuk e do në shoqëri,nuk e kuptojnë apo thjeshtë nuk duan t'a kuptojnë,qeshin me të vetëm se është ndryshe e imitojnë atë e flasin për të fjalë të pa kthyeshme,nuk kerkojnë falje nga ai por fajin ja gjuajn,te të gjithë ndihet i huaj,zemra e tij vajton në heshtje,shpesh hidhërim e rrall buzëqeshje,veten nuk e shikojnë e për të bëjnë fyerje,njeri i pafat nuk ka përkrahje askush nuk i bënë para një shtyrje,atij i thonë;nuk mundem të rri me ty për besë më mir të mos kishe lindur se te jetoj kështu si ti ,më mirë vdes,ata qe e duan janë katër a pesë,askush tjetër nuk po i'a shton një pikë shpresë,stay with him vetëm nëse përfitojnë përndryshe e rrahin dhe ofendojnë,por pas këtyre ai beson se një ditë do të jeton një jetë normale si të tjerët,ai është duke u munduar,të mos qaj e vajtoj,thotë;gjithqka ka për të kaluar,mjafton vetëm edhe pak të duroj.
Shkruar nga;Bleona Kurti



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Bleona Kurti - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+krahasuese/Ndryshe+nga+t%C3%AB+tjer%C3%ABt/7957


Vepra te ngjashme
Nje mik i vertete n...
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme....
Ja kush do te jem u...
Lloji: Analize letrare
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për...

Lloji: Ese argumentuese
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese informuese
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është...
Përse
Lloji: Rrefenja
Unë jam një fëmijë me autizem. Jeta ime ka qenë e mbushur me situata të pakuptueshme dhe ndosh...
Me Jetu
Lloji: Poezi personale
......."Me jetu"........ Nganjëher , mendon që je në ëndërr dhe rruga më e drejt , të du...
Me Jetu
Lloji: Poezi personale
......."Me jetu"........ Nganjëher , mendon që je në ëndërr dhe rruga më e drejt , të du...
Pengesat e jetës
Lloji: Tekst shpjegues
Mos , mos , mos . Mos bëj ashtu , mos bëj kështu ..!Sa keq apo jo ?! Nuk je i lirë të jetosh j...
Paragjykimi
Lloji: Ese filozofike
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë...
I lost my dream for...
Lloji: Ese shpjeguese
Çfarë të bëjmë kur gjendemi në mes të një mjegulle, një mjegull që shoqërohet me erëra t...
Shkruajmë bukur gj...
Lloji: Ese argumentuese
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal ...
E vërteta e kësaj...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.