Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4175
Data e postimit: 2015-04-01 19:07:26
Shikime: 5281
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 4

Titulli: GJAKMARRJA

Lloji: Ese krahasuese
Tema: NDAL GJAKMARRJA
Autori: UK_HYSA
Shkolla: BAJRAM CURRI
Klasa: 9-NTE
Qyteti: BAJRAM CUURRI
E-mail: UKHYSA@HOTMAIL.COM

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

GJAKMARRJA ESHTE SI NJE OQEAN I CILI GLLABERON PA MESHIRE COKEND SIDO-KURDO TE LEVIZ NEPER TO.ESHTE PIKERISHT KJO GJAKMARRJA E CILA PO FRENON NE NJE MENYRE A TJETER PROSPERITIN E SHQIPERISE DREJT RRUGES SE ZHVILLIMIT.MOS MENDONI SE ESHTE NJE FJAL GOJE.ABSOLUTISHT QE JO SEPSE GJAKMARRJA KA SHUME FAKTOR DEMTUES NE SHOQERIN SHQITARE.GJAKMARRJA ESHTE E KAHERSHME NE VISET TONA.VLEN TE THEKSOHET SE VEQANERISHT VITET E FUNDIT AJO KA PASUR NJE FARE RENIE.NDOSHTA NJE REZULTAT I TILLE MUND TE PERLIGJET MA FAKTIN SE SHOQERIA JONE ESHTE BERE ME E NDERGJEGJSHME,ME TOLERANTE ,ME E EDUKUAR,ME ARSIMORE ETJ.GJAKMARRJA KA QENE DHE ESHTE ME EVIDENTE NE VISET MALORE VEROIRE TE SHQIPERIS.KJO LIDHET ME SHKAQET E PRAPAMBETJES KULTURORE-EDUKATIVE TE KETYRE NJEREZVE .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     UK_HYSA - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+krahasuese/GJAKMARRJA/4175


Vepra te ngjashme
gjakmarrja
Lloji: Ese informuese
Nder plaget me te vjtra te Shqiperise dhe shqiptareve eshte gjakmarrja.GJakmarrja eshte nje hakmarrj...
gjakmarrja
Lloji: Ese argumentuese
per mua gjakmarrja eshte dicka shume absurde.ne kohet me perpara ne vendin tone e sidomos ne disa fs...
Gjakmarrja
Lloji: Ese pershkruese
GJAKMARRJA Gjakmarrja problem, penge e shoqerise tone. Ajo po per...
Gjakmarrja
Lloji: Tekst shpjegues
Gjakmarrja nje fenomen shume negativ qe vazhdon te ekzistoje akoma ne zonat e thella te vendit tone....
gjakmarrja
Lloji: Poezi personale
GJAKMARRJA Gjakmarrja ne Shqiperi Ferri vet,ferri i zi Lufte e ashper mes nj...
"Gjakmarrja,nje pla...
Lloji: Ese pershkruese
Gjakmarrja,nje plage e shoqerise sone !!" Te flasesh per fenomene,fenomene te cilat shkaktojne plag...
Gjakmarrja plage e ...
Lloji: Ese argumentuese
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume...
gjakmarrja
Lloji: Ese pershkruese
Tema: GJAKMARRJA Nje pellumb i bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuaj...
Gjakmarrja,nje plag...
Lloji: Ese pershkruese
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Es...
Gjakmarrja, një pl...
Lloji: Ese pershkruese
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Es...
Gjakmarrja
Lloji: Ese argumentuese
GJAKMARRJA Nje pellumb I bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri...
gjakmarria-plage e ...
Lloji: Ese argumentuese
Nje plage e pasherueshme ne zemren e shoqerise se sotme e ka rrenjen nga fenomeni i gjakmarrjes. Ajo...


Komentet e fundit!

Emri: kristina hoxha
Email: kris tina @ hotmail.com
Komenti: mua me njaka me shume si ese argumentuese sesa krahasuese :p
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.