Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4978
Data e postimit: 2016-03-07 21:07:00
Shikime: 4896
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 4

Titulli: ''8 marsi''

Lloji: Ese pershkruese
Tema: dita e nenes
Autori: Erona Ala
Shkolla: Ismail Qemajli
Klasa: 9C
Qyteti: Mitrovic
E-mail: gresa.ala@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gjithqka filloi me ninullat qe na dergojn ne shpresat e endrrat per jeten qe vijon me pas.Nga nje dor aq delikate jemi perkundur sa e sa her qe te na zinte gjumi, sa melodin kemi degjuar nga zeri i nenes sa her e kemi zgjuar nga rehatia e nates qe ta degjonim vetem edhe nje her at ninull gjumi nga goja e te embles nen.Krenaria e nenes per te bijen do ishte shum e madhe po ta shihte se nuk ka rritur nje vajz do si do por ka rritur nje vajze burrnesh.Gezuar 8 Marsin te gjitha nenave, atyre qe vuajten dhe kenaqen me femijen e tyre, atyre qe qane per nje femije te vdekur dhe atyre qe qeshen per foshnjen e sapolindur, atyre qe linden nje kriminel apo nje hero, ato qe linden nje femije te bukur apo nje femij me te meta, nenave nen toke dhe atyre siper saj...te gjitha atyre qe paten fatin te perjetojne ndjenjen me te fuqishme ne kete bote...te qenit nene!
E.ALA



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Erona Ala - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/%27%278+marsi%27%27/4978


Vepra te ngjashme
mosmirniohia
Lloji: Thenie
Njerzit qe kafshoine duart e atyre qe i ushqein zakonisht lepine kepucet e atyre qe i godasin...33...
Nena Ime
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe ...
NENA IME
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo ...
Nje Bote e Denje Pe...
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve da...
8 Marsi Dita E Nena...
Lloji: Tregim
8 Marsi eshte njera nder ditet me te bukura per nenat tona.Per 8 Mars nenes secili femij i dhuron lu...
Pse kafshet shtepia...
Lloji: Ese argumentuese bindese
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin...
Ku jeni o trima!?
Lloji: Ese shpjeguese
Ku jeni o trima? Pse sot nuk jeni ne mesin tone? A nuk po e shihni qe ne sot kemi feste? A nuk e din...
Fjalë të urta & T...
Lloji: Fjale te urta
** Njeriu i zgjuar dëgjon një fjalë dhe kupton dy... ** Asgjë nuk është më provokuese sesa...
Krenar qe jam shqip...
Lloji: Ese argumentuese
Per mua, te qenit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Krenaria ime shkelqen pse i perkas kesaj ra...
Skenderbeu ne syte ...
Lloji: Analize letrare
Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje pers...
8 marsi
Lloji: Analize letrare
8 marsi dite e bekuar, dita e nenave te bukuara qe na rriten me mund.Ne femijet kemi rastin tu shpr...
NJE BOTE E DENJE P...
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve da...


Komentet e fundit!

Emri: Mira
Email: mirakodra@gail.com
Komenti: Te jesh ne klase te 9 dhe te mos dish te shkruash skisha pare ! Ty moj vajze te paska vdekur germa "ë" se nuk e kishe perdorur thuajse askund . Mjere ky brez qe po vjen ...e mjere Shqiperia
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.