MARRDHENIA IME ME SHKOLLEN
Shkolla është padyshim institucioni më i rëndësishem për të gjithë.Në shkollë fillojne kujtimet e para te bukura me mesues e shoke.Shkolla eshte baza ku ti fillon jeten e po ashtu fillon udhen e dijes aty fuqizohesh me arme te forta e me pas te perballesh me sfidat e jetes.Mardhenia e nje nxenesi eshte shume e afert sepse aty pervec dijes ti fiton e zbulon aftesi te reja.Ti perballesh me afate e kerkesa te vecanta.
Marrdhenia ime me shkollen eshte e mrekullueshme!Une pergatitem e mesoj ne cdo lende ne cdo dite dhe kjo gje me ben te ndihem krenar per veten.Mesueset dhe prinderit gjithashtu jane te kenaqur me rezultatet e mia.Te shkuarit ne shkolle per mua ehte argetim sepse rri me shoket e luaj me to gjate lendes se fiskultures nje ore kjo e cila na ben te clodhemi,te argetohemi e te relaksohemi.Mardhenia ime me mesuesit eshte e mrekullueshme ,une i konsideroj ato si prinder te dyte,dhe klasen si nje familje e madhe.Klasa per mua eshte si familja ime e dyte sepse une kam gjysmen e jetes me shoket e me shoqet,une jam rritur me to.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!