Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5524
Data e postimit: 2017-01-19 21:48:51
Shikime: 9464
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 2

Titulli: Adoleshentet

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Problemet e adoleshences
Autori: Greta
Shkolla: Ali demi
Klasa: 12F
Qyteti: Vlore
E-mail: Greta-llano@live.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Adoleshenca quhet pjesa me e bukur e jetes por ne shumicen e rasteve nk esht keshtu.Problemet qe perballen femijet ne moshen e adoleshences mund te jene fatale.Mashtrimi nga moshat me te rritura eshte i lehte pasi pjekuria e tyre eshte e pakte dhe siguria qe ata kane e shumte .Ky eshte problemi me i madh vetbesimi i shumte i tyre sjell gjithmone zhgenjime .Ata mendojne se dine gjithcka dhe se morali nuk ju vlen dhe kjo i con ne rrugen e gabuar .Deshira per te provuar cdo gje dhe njehereshi ,abuzimi me drogerat alkolin mund ti shenoj fund te ardhmes se tyre . Shpresoj qe adoleshentet kudo te informohen per pasojat qe keto gabime do t e kene ne jeten e tyre dhe ti parandalojne .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Greta - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Adoleshentet+/5524


Vepra te ngjashme
adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
adoleshenca eshte nje periudhe ku cdokush po te kishte mundesine do te deshironte te kthehej.adolesh...
moshataret e mi nep...
Lloji: Ese argumentuese
Adoleshenca. Te jesh adoleshent do te thote te ndjesh droje,te fillosh te mendosh si te rriturit,nd...
Heshtja
Lloji: Ese filozofike
Heshtja e ka gjuhen e saj,ajo flet me shume se c'do britme qe do te shkaterronte dicka te bukur.Ajo ...
Me e veshtire eshte...
Lloji: Ese filozofike
cfare esht qenia njerzore ne vtevete?Per Kete gje,ne cafrdo kuadri qe ta shohesh,asnje nuk ka nje p...
te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese argumentuese
Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here k...
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam ado...
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
Femije apo e rritur? kjo eshte pyetja we me ka munduar gjithmone e nuk kam ditur to kthej pergjigje....
'''adoleshenca , mo...
Lloji: Hartim
adoleshenca eshte mosha me e bukur dhe aventureskee njeriut. adoleshenca shoqerohet me aventura dhe ...
ndryshimi nga cikli...
Lloji: Analize letrare
Gjate moshes se adoleshencen na ndodhin shume ndryshime qe kan te bejne me shume me rritjen dhe me p...
thjesht jeta
Lloji: Analize letrare
ndonjeher mendojme se mundemi, ndonjeher mendojem se gjithcka esht e mundur por jo. jo gjithcka, ka ...
Adoleshenca dhe spo...
Lloji: Ese argumentuese
Adoleshentet e kane harruar komplet sportin sepse teknologjia i ka bere vares te saj.Teknologjia vit...
Carmatosja boterore...
Lloji: Ese argumentuese
Armatosja boterore eshte nje nder problemet kryesore qe shqeteson anembane globin sepse perben nje k...


Komentet e fundit!

Emri: dksdhjkf
Email: anonim@gmail.com
Komenti: ehhhh
  Pergjigju

Emri: jhdjs
Email: adjekl@yahoo.com
Komenti: shum e bkr kjo eseja flm me keni ndihmuar
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.