Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2018-05-09 20:39:15
Shikime: 15622
Raporto

Likes: 12 Dislikes: 6

Titulli: Nje dite e vecante

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pranvera
Autori: leona
Shkolla: Ismail Qemali
Klasa: 6
Qyteti: Prishtine
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

U zgjova heret ne mengjes dhe shikova oren,isha bere vone per ne shkolle.Cdo gje filloi keq.Per pak sa su rrezova rruges duke vrapuar,kisha fat qe mberrita pothuajse 1 minute para se te fillonte mesimi.Me vone me veshtiresi pergatita mesimin per lenden tjeter.E gjithe dita ne shkolle me shkoi keq e me keq, ishte nje dite ters.Kisha harruar fare se sot ishte dita e pranveres.Atehere leshova canten ne vend e u ula.Pashe mamin qe erdhi drejt meje e me pyeti ne isha lodhur.Isha me se e stresuar!-i thashe.Cdo gje me shkoi per ters!Pashe mamin qe filloi te buzeqeshte e me tha.Qetesohu dita ende s`ka mbaruar,harrove eshte dita e pranveres.
Atehere mbeta dhe instiktivisht dola ne dritare,pashe lulet qe kishin lulezuar,natyren e bukur qe prej dimrit tani dukj si te ishte ringjarallur.Nuk e di se si u gjenda ne oborr npas 2 minutash.po keputja lule. Pikerisht atehere e kuptova dita me te vertete s`kishte mbaruar,keputalule eu ktheva te nena me lule ne dore.
URIME DITA E PRANVERES!-i thashe. dhe si per cudi cdo gje me pas shkoi per mrekulli.Kjo po qe ishte nje dite e vecante qe me dha shprese.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     leona - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Nje+dite+e+vecante/6404


Vepra te ngjashme
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
Unë delja e zezë
Lloji: Ese pershkruese
Njerëzit kanë tendencë të shohin dallimet mes njëri-tjetrit duke dashur të diferencojnë njër...
Familja
Lloji: Ese pershkruese
FAMILJA... E si mund te ishte jeta jete pa familje? Ajo esht dicka e bukur qe zoti na ka dhuruar. A...
shoku im
Lloji: Ese pershkruese
Shoku im i ngushte quhet Andri.Ai ka sy bojeqielli dhe floke te verdhe,eshte i gjate dhe pak i shend...
100 VJETORI I PAVAR...
Lloji: Ese pershkruese
Vitet kalonin dhe çdo nentor festohej zhurmshem, por ky vit eshte ndryshe, eshte Vitet kalonin dhe ...
Shpata e Skenderbeu...
Lloji: Ese pershkruese
Te Gjithe e njohim Skenderbeun dhe ndikimit e tij ne Shqiperi. Por lufterat qe ai zhvillonte gjithmo...
Nëna
Lloji: Ese pershkruese
A ka emer me te embel sesa emri nene..... Kur je semur ajo te sheron,kur je ne hidherim ajo te gezo...
kujtimet me gjyshen...
Lloji: Ese pershkruese
Linda me 24 shtator te vitit 2003 , ne nje familje dibrane ne qytetin e Tiranes . Isha bekimi i pare...
Mbasdite Vone
Lloji: Ese pershkruese
Mbasdite vone.. Ka ndaluar dikush te shikoje mbasditen? Qe nga disa muaj me pare kam filluar te per...
Pranvera
Lloji: Ese pershkruese
Pranvera nuk është thjesht stina e parë e vitit.Ajo është stina e rilindjes ,gjallërisë ,ng...
babai im
Lloji: Ese pershkruese
Une nuk e dita domethenien e fjales baba,por ne nje kohe e kuptova.Mund te them se kam nje baba shum...
Ditet e Dimrit
Lloji: Ese pershkruese
Sot ishte nje nga ditet e acarta te dimrit. Ishte aq ftohte saqe dhe ne Vlore po binte pak bore. Kud...


Komentet e fundit!

Emri: 56euy
Email: rwat@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: yres
Email: etsys@live.de
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.