Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7958
Data e postimit: 2022-06-20 12:27:28
Shikime: 942
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 2

Titulli: Jeta e kesaj bote sipas islamit

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Jeta e kesaj bote sipas islamit
Autori: Flora Xhaferi
Shkolla: SHMKM
Klasa: I4
Qyteti: Gostivar
E-mail: flora.xhaferi8@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jeta e kësaj botë s'është vetëm një kënaqësi mashtruese
Falenderimi i takon Allahun që e bëri jetën e kësaj bote kalimtëre dhe jetën e botës tjetër të qëndrueshme dhe të përhershme. Paqja dhe bekimi qofshin mbi Profetin tonë, Muhamed, dhe mbi familjen e tij, shokët e tij dhe pasuesit e tij deri në Ditën e Gjykimit.

Në të vërtetë jeta e kësaj botë shtë zbukuruar, zgjeruar dhe është bërë qëllimi i shumë njerëzve mëngjes dhe mbrëmje. Dhe Profeti –salallahu alejhi ue selam- pati frikë një gjë të tillë për popullin e tij, sepse ajo është shkatërrimtare për ta. Është transmetuar në librat e saktë (si: Buhariu, Muslimi…) se Profeti - salallahu alejhi ue selam- ka thënë: "Pasha Allahun unë nuk kam frikë varfërinë për ju, por kam frikë që do t'u jepet juve dunjaja ashtu siç iu dha atyre që ishin para jush dhe garonin në të ashtu siç do të garoni edhe ju dhe do t'ju shkatërrojë juve ashtu siç i shaktërroi ata"

Kishte frikë - alejhi ue selem- për popullin e tij sprovën e jetës së kësaj bote dhe që të jepen pas duke qënë shkatërruese për ta dhe për prishjen e fesë së tyre e përçarjen në mes

Transmetohet nga Ka'b bin Ajad se ka e dëgjuar të Dërguarin e Allahut të thotë: "Me të vërtetë për çdo popull (komb) ka sprovë dhe sprova e popullit tim është pasuria" Për këtë qëllim e paralajmëroi popullin e tij nga fundosja në dunja dhe të vrapuarit pas, sepse kjo jetë është vend prove për njerëzit dhe për t'i sprovuar ata, për këtë thotë Profeti –salallahu alejhi ue selem-: "Me të vërtetë dunjaja (jeta e kësaj bote) është e bukur dhe .. dhe me të vërtetë që Allahu ju bëri juve mëkëmës në të dhe Ai ju vështron se çfarë veproni , kështuqë keni frikë këtë dunja dhe keni frikë gratë"



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Flora Xhaferi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Jeta+e+kesaj+bote+sipas+islamit/7958


Vepra te ngjashme
Jeta
Lloji: Poezi personale
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që...
E vërteta e kësaj...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është ...
Thënie për Nënë...
Lloji: Thenie
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryet...
Himni i jetës Nën...
Lloji: Thenie
Jeta është një shans, kape. Jeta është bukuri, adhuroje. Jeta është bekim, shijoje. ...
Familja
Lloji: Ese vleresuese
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë ...
Pengesat e jetës
Lloji: Tekst shpjegues
Mos , mos , mos . Mos bëj ashtu , mos bëj kështu ..!Sa keq apo jo ?! Nuk je i lirë të jetosh j...
eresire e jetes
Lloji: Poezi personale
Erësirë e jetës Kur nata bie e pushton, Heshtja, e...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese informuese
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është...
Dalja e njeriut nga...
Lloji: Ese filozofike
Je ti
Lloji: Ese argumentuese
J͟E͟ T͟I͟ E thjeshtë nganjëherë mendoj që vitet ende skanè kaluar, jemi prap ne tè njejti...
Fatin e kemi vetë ...
Lloji: Ese argumentuese
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botë...
pse
Lloji: Ese shpjeguese
Pse A ka ende këso lloj personash që mundohen t'a ulin personalitetin e një femre, që mundohen...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.