Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7451
Data e postimit: 2020-11-04 09:09:08
Shikime: 3291
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Perendimi

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Perendimi
Autori: Albi Zemani
Shkolla: Gjimnazi Partizani
Klasa: 11-5
Qyteti: Tirane
E-mail: albizemani@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Tek kalojne oret, Dielli nazemadh pasi mbaroi me nge udhetimin e perhershem, iu afrua shtratit te tij blu ne horizont. Si cdo muzg ai filloi ritualin e tij, te vjeter sa vete Toka.
Ndersa rete e pakta perhapeshin, Dielli qe mezi arrinte ti prekte u derdhi bojen e tij te kuqerremte, dhe pjesen e mbetur te paletes e shpalosi mbi tablone e ftohte te qiellit te mbremjes. Ama si kurore e ketij rituali sigurisht qendron fustani i flakte i cili me ngrohtesine e tij mbart te gjithe lodhjen e asaj dite, per ti lene vend nates se qete.
E teksa dritat e para te rruges fillojne te ndizen, shkendijat e fundit te drites shuhen ne horizont, edhe ato pak re e humbin mantelin e tyre, qielli vesh nje pulover te re. Kjo pulover e mbushur plot yje xixellues kopsitet nga nje perle e madhe e ndritshme me emrin Hene. Ne ate çast qe kjo perle del hapur mbi qiellin e erret, me ne fund rituali magjik i perendimit mbaron.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Albi Zemani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Perendimi/7451


Vepra te ngjashme
Nata ne qytetin tim
Lloji: Ese pershkruese
Ne qytetin tim po bie nata. Hena po shnderrit ne qiell me fort se cdo yll. Gjithsesi me se shumti un...
Perendimi i diellit
Lloji: Poezi peizazhi
Koha kalon,iken,iken e Dielli Shpirti i nates mbizoteron Vajton qielli kur zhduken rete Kur era n...
Perendimi
Lloji: Tekst pershkrues
Kur vjen perendimi gjithe vendi mbulohet me nje drite te portokallte.Dielli fillon te humbase pak e ...
Vjeshta Ne Fshatin ...
Lloji: Ese pershkruese
Dielli doli ne horizont me rrezet e tij te arta, duke ngrohur tere siperfaqen e tokes,duke ngrohur t...
shpirtrat binjake
Lloji: Poezi dashurie
shpirtrat binjake kishin ngrire ne nje akullnaje ishin dy zemra te ngjitura dy njerez te pafaj. ...
Unë,lule dielli
Lloji: Poezi peizazhi
Ne mes te fushes une rri, si nje Diell i vogel i kuqerremte. Erdhe ti petalet preke dhe butesine ...
Mbremja
Lloji: Poezi kolone
Dalngadale qielli fillon te erresohet Dielli fshihet nder male Nje ngjyre e erret ne qiell perhape...
Deshire e varfer
Lloji: Ese pershkruese
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme t...
Sirena te erresires
Lloji: Pershkrim
nate nje heshtje e urryer kish` mberthyer qytetin e zhurmshem te Nju Jorkut.Rrugica te erreta te con...
Pusi i vetmise
Lloji: Poezi dashurie
Pusi i vetmise Mbaroi, cdo gje mbaroi, fytyra jote u zhduk ne fund te gremines, ne greminen e...
Varferia
Lloji: Ese filozofike
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme t...
Deshire e varfer
Lloji: Ese argumentuese
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme t...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.