Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2017-09-23 15:10:32
Shikime: 19988
Raporto

Likes: 16 Dislikes: 2

Titulli: Jeta ime

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Jeta
Autori: Arsim
Shkolla: SHMKM "Nikolla Shtejn"
Klasa: Viti IV-9
Qyteti: Tetove
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Çështë jeta?!! A e keni pyetur veten ndonjëherë!!? Kjo pyetje e parashtruar vetes më shtyri të mendoj se çka është realiteti çka është në realitet jeta ,e realiteti më duket se ështe i hidhur shumë.
Ndersa ne jemi te prirur te ndegjojme nje genjeshter te embel se sa nje realitet te hidhur.
Kjo jete mendoj se eshte nje lufte e hapur ne mes njeriut dhe kohes mendoj se ketu qendron ceshtja te jesh apo te mos jeshe.
E koha eshte armiku me i perbetuar i njeriut ,ajo cdo dite na vjedh nje pjes te jetes e sikur nuk mjafton me kete mundohet te na injoroj se kemi egzistuar ndonjehere ne kete jete.
Une mendoj se njeriu eshte nje udhetar i humbur ne kete bot te madhe po misioni yne eshte ta jetojme jeten ne menyre njerzore sepse ne kur lindem te gjith gezoheshin qeshnin per lindjen tone ndersa ne qanim ,pra jeto jeten qe kur te vdesesh ti te qeshesh ndersa te tjeret te qajn per ty .
Nje thenje thote :"Jeta eshte si nje ylber shum ngjyresh qe di ta pushtoj tere boten por edhe te zhduket pas resh te zymta ".
Femijet nuk deshirojne asgje tjeter pervec se te riten te jen te medhenje ndersa kur ritemi deshirojme te behemi femije.
Edhe un si femij deshiroja te ritem por mesueset na thonin:"Shfrytezonja kohen sepse kalon shpejt dhe nuk mund ta verni se si do te kaloj por ju do te riteni "njerzit thone jeto jeten sikur te jet dita e fundit.
Deshiroja te jem i ritur dhe tani jam por cfare eshte qe une deshiroj qe perseri te jem femij them me vete qenkam zhgenjyer.
Prandaj xhdoher me kujtohen fjalet e arsimtareve qe na keshillonin por ne nuk i kuptonim sikur ato te flisnin nje gjuhe kryesisht ndryshe nga ne por jo ne ishim ato qe nuk kuptonim .
Nje here profesori e pyet nxenesen :cfar deshiron me shum ne jete?
Nxensja i pergjigjet :te jem e lumtur profesor !!profesori reagon ashper me duket se nuk e kuptuat pyetjen ?! Nxenesja:jo profesor ndoshta ju se dini cesht jeta .
Prandaj e perfundoj me nje thenje filozofesh ku thote :" Jeta eshte nje piano dhe ti je aj pianisti i saj , keshtu e perpiqu te krijosh melodin me te bukur te jetes tende ".



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Arsim - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Jeta+ime+/5916


Vepra te ngjashme
gjakmarrja
Lloji: Ese pershkruese
Tema: GJAKMARRJA Nje pellumb i bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuaj...
e shtrenjta ime
Lloji: Ese pershkruese
E shtrenjeta ime! Sot eshte ditelindja jote Festo e shtrenjeta ime Vetem sot harroj hallet Ve...
Pershkrim peizazhi
Lloji: Ese pershkruese
Ndersa vazhdoja rrugen i qete para syve te mij u shfaq nje peizazh i mrekullueshem. Ne sfond dukeshi...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
dashuria eshte nje ndjenje shume e bukur, e cila lind dhe zhvillohet gradualisht, por shume shpesh n...
Udhetim Imagjinar n...
Lloji: Ese pershkruese
Mbasdite vone dimri. Qielli gati ne te erresuar. Zhurma e eres degjohet ne dritaren e dhomes. Jam du...
Kitara
Lloji: Ese pershkruese
Nese do te flisja per boten muzikore, e para gje qe me shfaqet ne mendje eshte kitara, kjo vegel muz...
Ti o njeri i mire q...
Lloji: Ese pershkruese
Si mund te shkaterohet njeriu kaq ngadale . . Qetesisht ashtu si format e henes cdo muaj cdo kohe nu...
Shqiperi te uroje g...
Lloji: Ese pershkruese
Shqiperi te uroje gezur pavarsine Atdhe,fjale qe del nga zemra si nje rreze drite , kur e s...
Endrra e prere
Lloji: Ese pershkruese
Sa bukur eshte qe ta veshim. Jeten me endrra, me deshira per te luftiar per nje qellim te realozojm...
Punpoj me perkushti...
Lloji: Ese pershkruese
Ah,moj Kosova ime e dashur.Qka perjetove ti vite e shekuj me radhe nga pushtuese te ndryshem.Zoti i ...
Mali i dajtit
Lloji: Ese pershkruese
Ishte dite e diel. Une me familjen kishim dale per “ne” Malin e Dajtit. “Gjithmone “e kam en...
toka
Lloji: Ese pershkruese
ckemi une qe po ju flas jam elsa dhe jam 13 vjece me pelqen te shkruaj tekste te ndryeshme dhe shume...


Komentet e fundit!

Emri: Antigona tuci
Email: Gonxhetuci@gmail.com
Komenti: 😍😍😍😍
  Pergjigju

Emri: hana
Email: HANNAAHHHHt@hotmail.com
Komenti: hallall t koft
  Pergjigju

Emri: ermonela
Email: eraaaa_zemratt@hotmail.com
Komenti: BRAVOOOO!!!!!!
  Pergjigju

Emri: anonim
Email: salihigersa@gmail.com
Komenti: wow
  Pergjigju

Emri: Gjejson meshi
Email: doni@aliaj.com
Komenti: Hahhahaah
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.