Data e postimit: 2020-05-08 23:19:07
Shikime: 2381
Likes:
8
Dislikes:
0
Titulli:
Bardhoshe
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Ne nje dite te ftohte me debore nje burre ecen me nje shkop ne dore. Disa pulebardha e kalojne burrin me shpejtesi. Ikja e tyre te kujton Nositin e Pogradecit. Edhe burri nuk duket me pak i zemeruar. Ai eshte bere njesh me natyren. Mbizoteron e bardha dhe e kaltra ne nje harmoni te paimagjinueshme. Burri eshte i vetem por te pakten ka qenin e tij,Liqeni akull te ftohte dhe qielli eshte bere njesh me token dhe burri i veshur me kemishe tge zeze ecen inekzistent duket se i ben shoqeri bashke me qenin e tij.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Iljas - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Bardhoshe/7264
Vepra te ngjashme
te jesh femije
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria ime
Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujt...
viti i ri 2016
Lloji: Ese pershkruese
Jeta nuk matet nga numri i frymarrjeve por nga qastet që të lënë pa frym.Prandaj dashuroni qdo d...
Shtepia e Endrrave
Lloji: Ese pershkruese
Shtepia e endrrave te mia !!
Shtepia , streha e dashurise dhe e kujtimeve te pafund qendron pady...
Vendi imagjinar
Lloji: Ese pershkruese
Sot imagjinata me coi diku larg kesaj bote reale. Nuk mund te konceptoja ku kisha shkuar,kishte shum...
ligji dhe ne
Lloji: Ese pershkruese
Mendimet e mia shkuan larg...NUK po gjeja dot rinisjen e tyre..U mundova ... POR me kot ...po e ni...
Femijeria ime.
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura....
Lahuta e malcis
Lloji: Ese pershkruese
Oso kuka ishte djal shkodran. Per sa i perket pamjes se jashtme ai kishte floke te dendur e te zi. M...
MAMI IM ♥♥♥
Lloji: Ese pershkruese
Ne kete ese mund te them se nuk eshte vetem subjektive por eshte SUPER subjektive pasi perfshihen te...
Jeta prane TV
Lloji: Ese pershkruese
Televizori eshte nje mik shume i mire per te gjithe.Nje mik i kohes se lire,i mbushur me plot progra...
Liria e vendit tim
Lloji: Ese pershkruese
Pritem me vite e derisa erdhi dita e shumepritur e lirise sone.Luftuan trimat tane per t'ia japur li...
Nje Leter per Mesus...
Lloji: Ese pershkruese
Mesuese,kjo leter te detikohet ty.Mesuese ti mua me mesove,me dhe keshilla te mira,te cilat kurre nu...
kujtimet me gjyshen...
Lloji: Ese pershkruese
Linda me 24 shtator te vitit 2003 , ne nje familje dibrane ne qytetin e Tiranes . Isha bekimi i pare...
Emri:
armir
Email:
armir-pemaj@hotmail.com
Komenti:
Shume bukur,Bravo
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti