Sondazh:
Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?
Data e postimit: 2017-04-01 13:14:31
Shikime: 36780
Likes:
91
Dislikes:
18
Titulli:
Librat
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Libri eshte nje thesar, qe te jep di momente arratisjeje ashtu dhe momente komforti. Libri eshte nje det me dije . Dija eshte fuqi,atehere dhe libri eshte fuqi . Librat jane nje univers me yje qe nuk te del nje jete per ti lexuar te gjithe. Ato jane gjeja me me vlere sepse libri eshte ai qe te meson si te veprosh ne cdo moment . Librat jane miqte me te mire . Ata jane keshilltaret me te mire , me te qete dhe te perhershem , jane mesuesit me te durueshem qe mund te elzistojne . Libri te meson fjalen e fjala krijon mjegullen a driten. Qellimi i tij eshte te te jape nje mesim, nje zgjidhje a nje mendim . Libri eshte nje parajse qe nuk krahasohet me asnje pasuri tjeter, sepse dija eshte pasuria e pafundme qe nuk mbaron kurre.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Brikena - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Librat/5748
Vepra te ngjashme
Gjergj Fishta, një...
Lloji: Ese pershkruese
Kur u ndesha për herë të parë me emrin e Gjergj Fishtës ideja e parë që më erdhi në mendje ...
sa do te doja
Lloji: Ese pershkruese
Sa do te doja
Sa do te doja qe nje bot e bukur te kthehej ne nje bot antike me freskim dhe gjelberi...
Pranvera
Lloji: Ese pershkruese
Pranvera nuk është thjesht stina e parë e vitit.Ajo është stina e rilindjes ,gjallërisë
,ng...
sida ne shqiperi ne...
Lloji: Ese pershkruese
Virusi vdekjeprures HIV/AIDS, po perhapet me nje shpejtesi te frikshme. Specialistet e Institutit te...
Kitara
Lloji: Ese pershkruese
Nese do te flisja per boten muzikore, e para gje qe me shfaqet ne mendje eshte kitara, kjo vegel muz...
NENE
Lloji: Ese pershkruese
Kte e kam shkrujt per mamin tim dhe kte rast dua tua dedikoj te gjitha mamave shqiptare...
Fjalet...
Shtepia e Endrrave
Lloji: Ese pershkruese
Shtepia e endrrave te mia !!
Shtepia , streha e dashurise dhe e kujtimeve te pafund qendron pady...
Deshire e varfer
Lloji: Ese pershkruese
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme t...
vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Tek po ecja neperate rruge,shikoj ne te dy krahet e mi disa peme,me gjethe shumengjyreshe,te cilat g...
Skenderbeu ne syte ...
Lloji: Ese pershkruese
Hero eshte njeriu qe kryen nje akt sublim , vetsakrifikues per nje te mire ne funksion te njerezimi...
Kur ke humbur guxim...
Lloji: Ese pershkruese
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua ...
miqte e mi
Lloji: Ese pershkruese
miqte tane jane cdo gje per ne .Ato dine te jene te mire ne cdo sekond te jetes tone,na bejne te qes...
Emri:
ledio
Email:
ledionshehu@gmail.com
Komenti:
ehhhhhhh
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
Brikena
Email:
brikena@hotmail.com
Komenti:
se intereson ne e pelq ti sepse ka te tjere qe e vleresojne joni
with love
Pergjigju
Emri:
sdu
Email:
sdu@gmail.com
Komenti:
te lexosh liber eshte te futesh ne nje bote ferri
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
joni
Email:
joni@hotmail.com
Komenti:
jo
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Brikena
Email:
brikena@hotmail.com
Komenti:
Shpresoj ta pelqeni!!!!!!
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti