Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6798
Data e postimit: 2019-03-28 18:56:14
Shikime: 6821
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 0

Titulli: Ne zemren time jeton fjala liri

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Liria
Autori: I.H.
Shkolla: SHMKM"Nikolla Shtejn"
Klasa: Viti i trete
Qyteti: Tetove
E-mail: ilirid-halili@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne zemren time jeton fjala liri

-Cka eshte liria? Liria eshte nje koncept i veshtire per tu artikuluar,por qe cdo kush e di se cka do te thote. Ajo perjetohet ne cepat me te thella te trurit,zemres dhe shpirtit tone dhe manifestohet me buzeqeshje ne fytyrat e njerezve.
-Kur permendim fjalen “liri” e para gje qe na vjen ne mendje eshte metafora e dallendyshes,e cila eshte e lire qe te hap krahet dhe te prek qellin blu me eren e fresket qe fryne ne puplat e saj dhe dielli madheshtore,qe ben natyren te buzeqesh,pra kjo eshte liria o lexues.
-Ne aspektin individual per mua do te thote liri ne vetvendosje,mendim dhe shprehje.Si cdo gje ne jete,ndryshimi fillon ne vetvete,Nene Tereza thote:”Nese deshiron te ndryshosh boten fillo duke e dashur familjen tende”,pra liria perjetohet nga brenda pastaj duhet te projektohet ne rrethin tone dhe mbi te gjitha ne permasa te kombit.
-Heronje si Gjergj Kastriot Skenderbeu dhe Ismail Qemali ishin te pamvarur,vetaktualizues,pastaj e barten kombin tone nga humnera e mbisundimit,duke i dhene popullit shqiptare shijen e lirise.Por ja qe ne jemi ne poziten e njejt si para 500 viteve,nen kthetrat e tiraneve.
-Si per lirine dhe per skllaverine kemi metafore: jemi po si dallendyshe ne nje kafaz,te pikelluar per nje liri qe nuk e kemi me.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     I.H. - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Ne+zemren+time+jeton+fjala+liri/6798


Vepra te ngjashme
me lini te flas
Lloji: Ese argumentuese
liria eshte mirqenja e gjithsecilit. ajo eshte gjeja me e vyer dhe me e shtrenjte per te gjithe nje...
Liria
Lloji: Poezi lirike
LIRIA liria pa dashuri si nëna pa fëmi...
Liria dhe deshmoret...
Lloji: Ese vleresuese
fjaia liri dhe fjala deshmore eshte shüme e bukur. Nuk eshte e lehte te shkruash fjale...
Kura e lirise-Dashu...
Lloji: Ese shpjeguese
Sipas nje perfukizimi sociologjik liria ime mbaron aty ku fillon liria e tjetrit. Jam shume dakort m...
Ese per lirine
Lloji: Ese shpjeguese
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve k...
Ese per lirine
Lloji: Ese shpjeguese
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve k...
Liria e fjalës
Lloji: Analize letrare
liria shqiptare
Lloji: Analize letrare
liria shqiptare liria shqiptare ka qen e gjithkujt kan...
Deshmoret e atdheut...
Lloji: Ese argumentuese
Perseri erdhi 5 Maji . A e di cfare rendesie ka kjo dite? Mendoj se e di, por po ta them serish ,es...
Liria e vendit tim
Lloji: Ese pershkruese
Pritem me vite e derisa erdhi dita e shumepritur e lirise sone.Luftuan trimat tane per t'ia japur li...
ese per 100 vjetori...
Lloji: Ese argumentuese
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit ke...
liria fjala me e bu...
Lloji: Ese argumentuese
"Liria i ka rrenjet ne gjak" me shum dashuri e them fjalen liri.liria eshe gjeja me shtrenjt njerez...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.