Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 325
Data e postimit: 2012-05-07 11:24:11
Shikime: 43650
Raporto

Likes: 62 Dislikes: 14

Titulli: Libri

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pse na sherbejne librat?
Autori: D.A
Shkolla: "Rilindja"
Klasa: 8
Qyteti: Pogradec
E-mail: albanskenderaj16@yahoo.com
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote ne liber duke enderruar e fantazuar.Per mua libri eshte nje thesar,ku cdo monedhe perfaqeson nje faqe.Kaq e shtrenjte eshte nje faqe libri?Po,por ajo nuk mund te krahasohet me vlere reale.Libri ka zene nje pjese mjaft te rendesishme ne jeten time.Biblioteka ime,sa vjen e shtohet dhe une nuk i gezohem dot.Kur filloj te lexoj nje liber dua ta mbaroj sa me shpejt,kurse kur e perfundoj,zhgenjehem shume qe historia nuk vazhdon edhe pak,por me pas filloj e ngre hipoteza se si mund te kishte vazhduar.Librat jane prane nesh ne cdo cast.Kur ndihesh i vetmuar,mos u merzit,ke me plot miq libra qe te presin te celesh boten e tyre.Me pelqejne shume ata njerez qe jane edukuar e jane rritur me librat.Ata kane kuptuar se nuk ekziston vetem kjo bote,por ka me miliona.Do te me pelqente shume te thyeja nje rekord duke lexuar libra.Kjo gje duket e veshtire ne sy te pare,por njeriu duhet te mesohet me veshtiresi.Nese jeten e kemi te lehte e pa probleme,duhet ta krijojme vete nje veshtires,qe me vone kur te perjetojme caste te veshtira,te mos na vijne si bomba,ky krahasim,papritur me sjell ndermend vaksinen qe injektohet tek njeriu,ku ne trup futen mikrobe te dobesuar,qe organizmi te prodhoje antitrupa,keshtu kut semuremi sistemi yne imunitar i ben balle semundjes dhe nuk gjendet i papergatitur.Edhe ne duhet te jemi te pergatitur per veshtiresite e jetes.Biblioteken e librave do ta krahasoja me nje baule me bizhu,dhe ndoshta ne vlere monetare jane pothuajse te barabarta.Librat jane aq te cmuar per njerezit me shpirt te madh,aq sac jane parate per njerezit e pangopur.Te dhurosh apo te marresh si dhurate nje liber do te thote te kesh nje simpati per personin qe ia dhuron.Eshte njesoj sikur te thuash "Lexoje kete liber".Ndihesh kaq mire kur dhuron nje liber te bukur,sepse tregon qe je radar librash.Per sa i perket zhvillimit te shkences,per mua nuk ka ndikuar fare ne uljen e peqindjes te lexueshmerise.Kur lexon nje liber ndihesh shume me krenar,se sa kur hap nje faqe interneti.Por per kete gje duhet te falenderjojme shume gjithe ata njerez qe e kane bere librin te jete kaq i rendesishem per ne.Por edhe nese kudo ne bote nuk do te lexohej me,asnje here kjo shifer nuk do te binte ne zero,pasi ka me qindra fanatike te librave,te cilet edhe po t'iu ndalohej me ligj,nuk do te rreshtnin se lexuari.Nje medalje te arte ne kete fushe une mendoj se e meritojne autoret e librave, te cilet sipas mendimit tim,para se t'i jene futur kesaj pune,duhet te jene rrokullisur lendinave,ngjitur maleve,ndoshta kane shqyer sy e veshe per te sjelle ne duart tona gjithe keto bote...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     D.A - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Libri/325


Vepra te ngjashme
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh ...
Libri
Lloji: Ese vleresuese
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te le...
libri dhe interneti
Lloji: Ese argumentuese
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje t...
libri apo interneti
Lloji: Ese argumentuese
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje t...
Libri apo interneti...
Lloji: Ese argumentuese
mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendim...
libri im
Lloji: Ese argumentuese
E dua librin Libri miku me i mire.Blloku qe mban hitori nga me te bukurat ku vjen casti qe qesh po...
Libri
Lloji: Ese vleresuese
Te flasesh per librin eshte dicka shume e bukur.Libri nuk eshte thjeshte disa copa letre dhe disa sh...
Libri,shoku im i ng...
Lloji: Ese vleresuese
Nje kohe e keqe,me nevoitet ngushellim,me nevoitet ngushellim,me nevitet dike I cili do me kuptoj.Ps...
Libri "mema e dijes...
Lloji: Ese argumentuese
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote n...
libri
Lloji: Poezi lirike
disa libra aty ne biblioteke rrine pa prekur, duken pa jete por ne brendesi te tyre sgjendet vec n...
ndikimi i interneti...
Lloji: Ese argumentuese
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te ber...
Libri apo interneti
Lloji: Ese krahasuese
Shume njerez jane shume te varur nga interneti ,shume po shume te varur . Libri mirse te bene te va...


Komentet e fundit!

Emri: valentina
Email: tinna_valentina@hotmail.com
Komenti: une pervete pertova me e lexu
  Pergjigju

Emri: anxhelakrrashi
Email: anxhelakrrashi@gmail.com
Komenti: eseja shume e bukur por nuk me pelqen krahesimi qe i bere me biologjin por bukur
  Pergjigju

Emri: Klara
Email: Qerkdnbxbsjkakaj@hotmail.com
Komenti: Me plq shume eseja jote Por nk me plq shume krahasime qe ti shpesh here e ke perdorun Libri dhe paraja Libri dhe paraja jane shume larg njera-tjetres jane anonime Megjithate ky mbetet mendimi im Bravo !
  Pergjigju

Emri: Ana
Email: aha@gmail.com
Komenti: Shume e bukur.bravo.
  Pergjigju
Emri: kiara
Email: kiara@gmail.com
Komenti: po vertete ashtu eshte

Emri: Ana
Email: aha@gmail.com
Komenti: Shume e bukur.bravo.
  Pergjigju

Emri: Ana
Email: aha@gmail.com
Komenti: Shume e bukur.bravo.
  Pergjigju

Emri: megi
Email: megigirl11@yahoo.com
Komenti: Eshte ese argumentuese,ndoshta e ka bere pershkruese gabimisht
  Pergjigju

Emri: bora
Email: bora-ge@hotmail.com
Komenti: shume ese e bukur
  Pergjigju

Emri: Nita nita
Email: Nita-leo@hotmail.com
Komenti: Ka shumë poezi të Shkruara per libren
  Pergjigju

Emri: Ina
Email: Inaφ@gmail.com
Komenti: Ada edhe une jam e mendimit se kjo nuk eshte ese pershkruese, sepse mua me duk si nje ese letrare.
  Pergjigju

Emri: Ada
Email: Ada96@gmail.com
Komenti: Mua me duket me shume argumentuese se pershkruese kjo eseja.
  Pergjigju

Emri: Ada
Email: Ada96@gmail.com
Komenti: Mua me duket me shume argumentuese se pershkruese kjo eseja.
  Pergjigju

Emri: Ada
Email: Ada@gmail.com
Komenti: Mua me duket me sh si ese argumentuese se pershkruese.
  Pergjigju

Emri: Petro
Email: petro.tore@yahoo.com
Komenti: wawawa fantastike...te lumt
  Pergjigju

Emri: Jola
Email: sindysweet61@yahoo.com
Komenti: po e vjedh pak kte
  Pergjigju

Emri: yllza
Email: yllzakrasniqi-@hotmail.com
Komenti: un e.kam ber nje ese po kjo me e mir
  Pergjigju

Emri: yllza
Email: yllzakrasniqi-@hotmail.com
Komenti: shum bukur te lumshin duart
  Pergjigju

Emri: Anna
Email: anna.murtezi@live.de
Komenti: Nje ese fantastike,ese e cila po ta lexosh te lë një përshtypje të madhe (Shum e bukur)
  Pergjigju

Emri: skedina
Email: lol.loli47@yahoo.com
Komenti: bukurrr
  Pergjigju

Emri: rina
Email: rina-ari@hotmail.com
Komenti: nje ese per veren me nevoitet
  Pergjigju

Emri: rina
Email: rina-ari@hotmail.com
Komenti: shum e mir kjo ese
  Pergjigju

Emri: Klliks
Email: Klliks.1@hotmail.com
Komenti: shkruani ese per vjeshten
  Pergjigju

Emri: albiona
Email: albiona.kelmendii@hotmail.com
Komenti: Peshku i botes
  Pergjigju

Emri: fgh
Email: sfdghs@fjdghj.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: valentina
Email: bina_tina@hotmail.com
Komenti: libri esht dritarja e jetes
  Pergjigju

Emri: dena
Email: adenaidaallani@live.com
Komenti: shme shume bukur! Je futur ne boten tende dhe e ke shkruajtur ne menyre perfekte.Por ama shpresoj qe ti kesh bere sado pak te gjith ato qe e nenvlersojne librin qe nuk ja kuptojne vleren.Ne fakt mua me pelqen shume qe te lexoj sepse kjo ndikon edhe ne zhvillimin ton.Me pak fjale bravo!
  Pergjigju

Emri: argen
Email: argen@yahoo.com
Komenti: bukur shume
  Pergjigju

Emri: erdi
Email: erdibago@hotmail.com
Komenti: pse te lodhemi kur e kemi gati ne internet
  Pergjigju

Emri: eri
Email: eri_gardo@yahoo.com
Komenti: amazing
  Pergjigju

Emri: oli
Email: oli@yahoo.com
Komenti: edhe une po e kopjoj
  Pergjigju

Emri: elio
Email: elio@hotmail.com
Komenti: ja e paskam gati per te henen detyren
  Pergjigju
Emri: era
Email: lorihoxha@hotmail.com
Komenti: shum shum e bukur :!

Emri: bare
Email: bare@hotmail.com
Komenti: sum mire
  Pergjigju

Emri: ilda
Email: ilda@hotmail.com
Komenti: po e kopjoj se shume e mire
  Pergjigju

Emri: beta
Email: beta@hotmail.com
Komenti: shume mira Bravo
  Pergjigju

Emri: eda
Email: edheunty1@hotmail.com
Komenti: edhe mua me pelqen kjo ese
  Pergjigju

Emri: gresa
Email: gresa@hotmail.com
Komenti: edhe une kam bere nje ese por kjo qenka me e mire
  Pergjigju

Emri: evi
Email: evi_mala@yahoo.com
Komenti: bukur
  Pergjigju

Emri: ina
Email: inamera@yahoo.com
Komenti: me pelqen kjo ese ishalla nuk rrine me rinia ne fb por te lexojne edhe libra
  Pergjigju

Emri: mela
Email: mela123@hotmail.gr
Komenti: well done i like it
  Pergjigju

Emri: ema
Email: ema123@yahoo.com
Komenti: bukur ju lumte
  Pergjigju

Emri: emeli
Email: arbestrota@hotmail.com
Komenti: me pelqen shume eseja edhe per faktin qe me 23 prill ne diten e librit une do ta lexoj te shkolla ime.qe kur ma dha zysha me pelqeu shume.......... BRAVO ai/ajo qe e ka shkruar shpresoj qe te dal mire ate dite sepse kemi te ftuar 1 shkrimtar
  Pergjigju

Emri: tina
Email: tina.1@live.com
Komenti: sum bukur
  Pergjigju

Emri: ergi
Email: ergi.pupa@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: albulena cakolli
Email: lenaa_pr1@kosovaks.com
Komenti: ju lutem s hkruani je ese per librin
  Pergjigju

Emri: Erza
Email: erza2001@ferizaj.net
Komenti: ju lumt jeni shum te mire por shkruajeni edhe nje ese per librin
  Pergjigju

Emri: nurie
Email: nurie_hoti@hotmail.com
Komenti: very goog
  Pergjigju

Emri: Labi
Email: Labikuqi8@live.com
Komenti: Shumë e bukur eseja me ndihmoi shume edhe mua edhe te tjeret we duhet te vedijesohen te lexojne
  Pergjigju

Emri: shpresa
Email: shpresa2999@hotmail.com
Komenti: bravo shum ese e bukur
  Pergjigju

Emri: lul meshi
Email: lul.meshi@hotmail.com
Komenti: mjaft ese e bukur
  Pergjigju

Emri: esa
Email: ese-shqip@hotmail.com
Komenti: shum ese ee bukur
  Pergjigju

Emri: denis
Email: denis.zogu@hotmail.com
Komenti: Ca mbone me. Mora 4 me ket ese. Ja cova zyshes per ese pershkruese dhe ajo mvuri 4 me shenimin qe esht ese argumentuse dhe jo pershkruse.
  Pergjigju

Emri: leonisa rexhaj
Email: viktoriaa@hotmail.co.uk
Komenti: ese per librin ditherimat e yjeve
  Pergjigju

Emri: leonisa rexhaj
Email: viktoriaa@hotmail.co.uk
Komenti: ese per librin dritherimat e yjeve
  Pergjigju

Emri: leonisa rexhaj
Email: viktoriaa@hotmail.co.uk
Komenti: ese per librin dritherimat e yjeve
  Pergjigju

Emri: D.A
Email: albanskenderaj16@yahoo.com
Komenti: Shume faleminderit...
  Pergjigju

Emri: gjendi
Email: argjend_ronaldo@postribe.com
Komenti: shumë e bukur
  Pergjigju

Emri: sanije
Email: hahahahahha@hotmail.com
Komenti: me pelqeu shum nje ese shum e mire per te pershkruar diqka dhe per tu dhene mesim atyre te cilet nuk e kuptojne se si duhet te shkruhet nje ese
  Pergjigju

Emri: valentina
Email: tinna_valentina@hotmail.com
Komenti: peshku i botes
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.