Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7422
Data e postimit: 2020-10-08 20:57:31
Shikime: 7445
Raporto

Likes: 15 Dislikes: 0

Titulli: Nje bote pa ligje

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Bota pa ligje
Autori: Loren Stafa
Shkolla: Shkolla e Mesme e Bashkuar "Feti Vogli" Baldushk
Klasa: XA
Qyteti: Tirane
E-mail: lori3stafa@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ligji eshte nje koncept sa abstrakt dhe i prekshem. Eshte ligji ai i cili drejton menyren si ne jetojme, por dhe si mendojme. Vete fakti qe shoqeria ka krijuar rregulla e ligje, mund te interpretohet se ligji eshte dashur si nje mekanizem rregullues i shoqerise per te garantuar vazhdimesine e saj. Ligji, megjithate nuk eshte nje mekanizem veterregullues. Ligjet jane krijuar nga perfaqesuesit e popullit, shtetaret, me qellim mbrojtjen e sigurise, drejtesise dhe interesave te qytetareve. Shpesh thuhet se ligjin e ben legjitim autoriteti, e jo arsyeja apo dituria. Por sa e lehte eshte te vendoset nje autoritet i tille me qellim mbrojten e te drejatve te njerezve? Kush vendos se cfare eshte e drejte dhe cfare nuk eshte? A jane shtetaret gjithmone te interesuar ne mireqenien e qytetareve te tyre? A nuk jane shtetaret qenie njerezore qe vendosin interesat personale para interesit publik, nje akt ky aq normal per cdo qenie njerezore?Nese fuqia ligjvenese vendoset vetem ne doren e dikujt, apo nje kaste te vogel njerezish, eshte e pamundur qe interesat e tyre te ecin paralelisht me interesat e qytetareve. A do te ishte me mire nje bote pa ligje sesa nje bote me ligje te diktuara nga nje mendje e semure? Historia ka treguar se po. Monarkite dhe diktaturat jane permbytur shpesh me revolucione, duke e cuar vendin ne anarki, ku ligji nuk ekziston. Megjithate, po historia ka treguar se shoqeria nuk ka mbetur asnjehere pa ligje, anarkia nuk funksionon dhe njerezit vete kane dashur te ndertojne nje sistem ligjor, por ne ndryshim nga me pare, nje sistem te drejte ku ligjet vendosen ne menyre te drejtperdrejte nga vete populli me ane te perfaqesuesve te zgjedhur nga populli; dhe kjo eshte demokracia.

Ne nje situate hipotetike, nje bote pa ligje do te shkonte vete drejt vendosjes se nje rendi shoqeror. Kjo do te ndoshte sepse do te kete gjithmone disa individe qe do te performonin me mire se te tjeret, duke fituar pushtet, para dhe vartes. Kjo ka ndodhur qe me lindjen e njerezimit. Ne tribute e lashta te njerezve te shpellave, pa patur gjithmone nje prijes te tribuve qe percaktonin rregullat e jeteses per tribune. Njeriu ka nje fuqi te lindur per te udhehequr, ashtu sic kane edhe shume gjitare te tjere. Dikush behet pergjegjes per mbledhjen e ushqimit, disa per te mbrojtur tribuine nga kafshet grabitqare e disa perkujdesen per te vegjlit. Ne kete kendveshtrim, nje bote pa ligje do te ishte fillimi i krijimit te nje rendi te ri, sepse vete natyra njerezore priret drejt nje rendi te tille per te siguruar mbijetesen me ane te ndarjes se detyrave.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Loren Stafa - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Nje+bote+pa++ligje/7422


Vepra te ngjashme
Një botë pa ligje
Lloji: Ese shpjeguese
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të me...
Një botë pa ligje
Lloji: Ese shpjeguese
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të me...
perpara ligjit te g...
Lloji: Tekst shpjegues
ligji mbron te drejtat e njeriut . ai duhet zbatuar nga te gjithe ,pavaresisht ngjyres,moshes,gjinis...
NJERIU ESHTE KAFSHE...
Lloji: Ese filozofike
Politika shqyrton sjelljen e shoqerise ,ndersa etika ate te individit.Aristoteli i ka dedikuar nje l...
drejtesia
Lloji: Analize letrare
Ne fjalorin e gjuhes se sotme shqipe, fjala “drejtesi” perkufizohet: 1. Te qenit i drejte, cile...
Dhuna ne shoqerine ...
Lloji: Ese argumentuese
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk...
nje bote e pakohe
Lloji: Ese argumentuese
Koha eshte armiku me i madh i njeriut. Koha eshte gjeja e vetme para se ciles njeriu i dorezon arme...
Une dhe shoqeria nj...
Lloji: Ese argumentuese
"Qyteti eshte mbushur plot me njerez,me mjete dhe pa ide,qyteterim do te thote kjo gje:njerez plot m...
te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese pershkruese
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi ...
Vetmi :(
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante? Kesaj pyetje do te mundohemi t’i...
Vesi,nje semundje e...
Lloji: Ese shpjeguese
Te pasurit nje ves do te thote te kesh nje te mete te madhe,te cilen eshte thuajse e pamundur ta ele...
varferia eshte prin...
Lloji: Ese pershkruese
semundja me e keqe qe ekziston ne shoqerine njerezore,asaj qe ende nuk i eshte gjetur kura,eshte var...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.