Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6256
Data e postimit: 2018-02-19 20:20:34
Shikime: 9527
Raporto

Likes: 13 Dislikes: 3

Titulli: Nata ne qytetin tim

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Nata
Autori: Klea Konci
Shkolla: Kushtrimi i Lirise
Klasa: 7A
Qyteti: Durres
E-mail: kleakonci@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne qytetin tim po bie nata. Hena po shnderrit ne qiell me fort se cdo yll. Gjithsesi me se shumti une i ngre syte nga qielli per yjet. Ne mos ndonjeri shkelqen me fuqishem sonte apo ndonje nga ta po shuhet. E trishte... ndersa ylli shuhet ne shprehim deshira. Ashtu egoiste sicjemi ne njerezit. Edhe ne fund te jetes aq te gjate te nje ylli ne mendojme per deshirat tona. E qete bie nata mbi qytetin tim...
E zhurmshme eshte mbremja ne shtepine time. Ne dhomen e ndenjes degjohen te qeshura. Zerat qe e mbysin zerin monoton te prezantueseve te lajmeve. Te gjithe nxitojne te tregojne dicka me shume nga dita e tyre. Ardhja e mbremjes i nxit te bejne rrefimet e dites. Perseri ne qiell asgje nuk pipetin. E qete bie mbremia si pelhure e erret e zymte.
Por une e dua mbremjen. Nje gershetim i persosur i drites se shpirtit me erresirren e nates,iI te qeshures se zemrave te njerezve me qetesine e qiellit, i vdekjes se yjeve me ngjalljen e deshirave. E tille eshte jeta, si nje mbremje e qete qe fsheh kaq shume zhurme ne gjirin e saj.
Ne qytetin tim ra nata... ne dritare fiken dritat nje e nga nje. Edhe une po e fik driten. Po e le heahtjen te mbuloje dhomen time sic mbuloi qiellin. Po e le driten te vije nga xhamat e ftohte ne mengjes. Une do te zgjohem njeheresh me qiellin. Ashtu si te gjithe ne. Dhe do te presim per nje tjeter mbremje per te treguar historite tona. Naten e mire hene!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Klea Konci - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Nata+ne+qytetin+tim/6256


Vepra te ngjashme
Hena
Lloji: Poezi personale
Shumeve u pelqen hena Po mua me ngjan si monedhe magjistare Ku njehere duket plot lajka Nje...
Mbremja
Lloji: Poezi kolone
Dalngadale qielli fillon te erresohet Dielli fshihet nder male Nje ngjyre e erret ne qiell perhape...
dimri dhe bukuri e ...
Lloji: Pershkrim
Malet e medha plot bore e bene ate te duket si nje lulebore e bukur dhe e rralle qe te magjeps me...
Perendimi
Lloji: Ese pershkruese
Tek kalojne oret, Dielli nazemadh pasi mbaroi me nge udhetimin e perhershem, iu afrua shtratit te ti...
Nje mbremje e qete
Lloji: Ese pershkruese
Ishte dite e diell.ora 6 e mbremjes.Heshtja kishte pushtuar tere vendin.Degjoheshin vetem shushurime...
Kush jam une?
Lloji: Ese krahasuese
Une jam nje vajze e thjeshte ku ndricoj atehere kur duhet, ashtu sikur Hena ne qiellin e pafund. Ne ...
perjetesi lumturuse
Lloji: Hartim
Dielli ndriconte cdo gje ,rruget me gure dhe pellgjet e krijuara nga shirat qe kishin rene.Rrezet e ...
Nata
Lloji: Poezi lirike
Nata me erresiren e saj na mbulon yjet ne qiell dalin dhe henen e ...
Nata
Lloji: Poezi peizazhi
NATA ME ERRESIREN E SAJ NA MBULON YJET NE QIELL DALIN DHE HENEN E SHIKOJME JASHTE KAM FRIKE TE DAL...
Në vjeshtë
Lloji: Ese pershkruese
Tashme cdo gje ka marre nje pamje tjeter.Toka ka veshur nje fustan te mendafshte prej argjendi.Gjeth...
E shtrenjta ime,NEN...
Lloji: Poezi dashurie
Nene moj, Ti qe gjumit i the STOP per mua Ti qe njerezve u the VETEM ATE DUA Ti qe vuajtje e bren...
vjeshta ne qytetin...
Lloji: Ese argumentuese
vjeshta ne qytetin tim Ah, sa e prisja kete dite.Dita me shi,ere.Ajo ere ...


Komentet e fundit!

Emri: Arben
Email: Arben.zeneli66@gimail.com
Komenti: Sh bukur bravoooo
  Pergjigju

Emri: Arben
Email: Arben.zeneli66@gimail.com
Komenti: Më pëlqen shumë pa masë,twisting ju lumtë bravoooooo
  Pergjigju

Emri: Klea Konci
Email: kleakonci@gmail.com
Komenti: flmm
  Pergjigju

Emri: kristiana karaj
Email: annadiy21@gmail.com
Komenti: bejm krenar kushtrimin mi goc!! shum bukur kle!!!!!
  Pergjigju
Emri: Klea Konci
Email: kleakonci@gmail.com
Komenti: shum flm krist

Emri: Barbara Pervizi
Email: Pinterestb0@gmail.com
Komenti: SHm Bkr kle
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.