Lloji:
Ese shpjeguese Tema:
Dashuria Autori:
samina
Shkolla: universita' degli studi d'insubria Klasa: il primo anno Qyteti: varese E-mail:Email eshte i fshehur!
Dashuria eshte nje ndjenje jashtezakonisht e fuqishme qe lind papritur brenda nesh e cila te lidh ngushte me dike apo dicka.Dashuria eshte nje koncept aq i gjere dhe i cmuar saqe do ishte shume e veshtire ta perkufizonim .
Dashuria , gjuha e shpirtit dhe e zemres nenkupton perkujdesje , ngrohtesi , embelsi dhe mbeshtetje ndaj personave te vecante .Dashuri do te thote te duash dike pa kushte , pa interes dhe pa imponim .Ajo lind pa e kuptuar duke na kthyer ne skllav me gjestet e saja te vogla qe behen te medha perballe 1000 fjaleve- Ajo eshte kthimi pas 1000 grindjeve , drita ne erresire , dalje e nje tuneli te pafund , gabimi me i drejte dhe emocioni me i forte .Por ne jete ka dy lloje dashurish : Ato te bukurat dhe ato te dhimbshmet : E bukur eshte ajo qe brenda ka reprocitet sepse ne fund te fundit dashuri do te thote te duash e te te duan te marresh po ate qe do japesh , por jo gjithmone ndodh keshtu, nganjehere ajo eshte platonike , dashuri pa pergjgje .
Kur isha i vogel dashuria ime e vetme mbante emrin nene .Menyra se si ajo perkujdesej , gatimet e saj , puthja e saj e embel cdo mbremje e cdo mengjes , duart e saja te buta qe perkdhelnin lehtas floket e mi , perqafimi i saj i ngrohte , shetitjet e gjata me babain , pajtimi me vellain pas grindjes , mbrotja per motren time me te vogel grindavece etj .Me kalimin e kohes duke u rritur dashurine fillova ta barazoja me nje lekure te bukur ,me nje buzqeshje te pafajshme te nje femre , ku ajo qe ndjenja ishte thjesht nje pelqim dhe jo dashuri .Tashme sot per mua dashuri do te thote te duash dike per ate qe eshte nga brenda dhe jo per ate qe ka , te duash dike ne te mire e ne te keq me pak fjale dashuria eshte lidhja ndermjet dy shpirtrave , e veshtire per tu shpjeguar dhe e lehte per tu dalluar nga ndjenjat e tjera si pelqimi apo pasioni qe shpesh na konfuzojne sepse dashuria gjendet vetem me dashuri !!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
Theonly
Email:
Theonly@yahoo.com
Komenti:
The only thing that you can get involved in this email address and password to anyone who wants to see if you want to go on sale.