E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë që e humb.Familja bëhet fjalë,e shtrejnta në këtë botë por për disa është fshehur se e ka humbur për qëllim të kotë.Nga zoti u krijove,e nga barku i nënës në këtë botë dole ,për gjithë vitet që kanë kaluar familja ti ka lehtësuar.Njerzit e parë që i ke parë në këtë botë,fjalët e para të mësuara nga to,hapat e para gjithashtu,të ushqyhen,të vishen,të shkolluan,në rrugë të drejtë të drejtuan.
Njerëzit e vetëm që të duan pa interes,me to kalon ditë e netë,javë e muajë dhe vite të tëra.
Nëse tash jam shëndoshë e më mirë se kur,faleminderimi ju takon vetëm juve familja ime që më motivuat për jetë,gjithmonë duke më treguar ta dalloj të mirën nga e keqja dhe duke më mësuar se njeriu është më mirë të jetë i bukur ne shpirt se sa në pamjen e tij,ti dua te gjithë pa i gjykuar nga pamja e jashtme sepse po të ishte e rëndësishme pamja e jashtme zoti do ta merte trupin e jo shpirtin.
Faleminderimi më i madh i takon Zotit që më bekoj me familjen më të dashur në botë.
Njeriu nuk është i varfër kur nuk ka q'të ha por është i varfur kur atë që e ka ska person me kë ta ndaj.
Familja me një fjalë është mbështetja,dashuria,lumturia e duhur për një jetë të lumtur.
Porosia:"Familja është dhurata më e shtrejntë e cila të dhurohet një herë dija vlerën sepse po e humbe do të mbetesh vetëm për gjithmonë"
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!