Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3341
Data e postimit: 2014-11-24 20:48:46
Shikime: 6083
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 1

Titulli: Dhuna

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Dhuna
Autori: Rajmonda Tota
Shkolla: "Bajram Curri"
Klasa: 9C
Qyteti: Tirane
E-mail: littlerejan@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

“DHUNA” nje term shume I frikshem ,ama shume!Hajde me qorto,hajde me bertit,hajde me godit,hajde bej c’te duash me mua.Do zbrazesh nervat tek une derisa te lodhesh sa trupin tim ta kene pushtuat njollat e zeza!Gjersa trupi im te lengoje nga dhembja sa edhe kur te shtrihem s’do mund te fleje kurrsesi e qete.Oh jo me kujtohen duar e tua,duart e tua te frikshme,te forta,goditese,te tmerrshme.Peshperis me veten time gjithmone: “Ai do te me godase prap” “Ai,ai do te me vrase mua.” Ky mendim I tmerrshem s’me le rehat qofte per 1 minut te vetem.Kjo bota,kjo bota kaq mizore tregohet me mua, me gjithkend.Saqe nje njeri I thjesht si une ska asgje me te vecante ka te drejten te me godase deri ne ate menyre sa s’mund ti dal kujt perpara.Oh ky kurrupsioni na ka pushtuar gjer ne fyt!Akoma ekziston mendimi qe nje “mashkull” ka te drejta me shume se nje “femer”!Kurrsesi! Sot eshte vendosur barazi gjinore dhe duhet ta respektojne.Sot nuk duhet te dominoje vtm mashkulli ne nje shtepi sot duhet te dominojne te dy njesoj pa bere asnje dalllim.Femra eshte nje qenie e cmuar per te gjithe.Femra per ty eshte nje Nene,nje Grua,nje Moter,dhe nje Vajze.Do ju vinte mire skr ne kete menyre ju ju meshkuj t’ju dhunonin nenen gruan motren apo vajzen tuaj.Epo mendoni o te shkrete bota nuk rrotullohet vec rreth jush,bota na rrotullohet te gjitheve njesoj.Por e di qe ne shtetin shqiptar akoma ne disa vende eshte gruaja ajo e nenshtruar por duroni do te vije dita kur ata do pendohen do pendohen shume.Oh kur e kujtoj fjalen durim e di do e keni te pamundur por e di cfare e mira e te mirave eshte vetem te kerkoni te drejten.Drejtesia eshte zgjidhja e duhur per nje femer te denje ,aspak nuk mund ta quajme nje femer te ulet qe kerkon te drejten e saj.Ajo eshte nje femer me moral dhe me dinjitet te plote. Sic ka thene dhe dijetari I famshem(Sigmund Frojd) “Te jesh gjithmonë i ndershëm me veten, është një ushtrim i këndshëm.”



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Rajmonda Tota - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Dhuna/3341


Vepra te ngjashme
Dora qe tund djepin...
Lloji: Ese argumentuese
"Te edukosh nje burre do te thote te edukosh nje familje ,te edukosh nje grua do te thote ke edukuar...
une dhe seksualitet...
Lloji: Ese argumentuese
Tema : Une dhe seksualiteti im Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ nj...
dashuria ndaj femre...
Lloji: Ese argumentuese
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen...
dhuna ndaj femres
Lloji: Ese pershkruese
sic e dime dhuna ndaj femres eshte masivisht e perhapur .por si ta ndalojme kete fenomen , dhe pse d...
Femra endrra pa te ...
Lloji: Ese filozofike
Femra endrra pa te cilen jeta do dukej e zbehte Femra ,nje qenie e brishte,...
Nga e kane burimin ...
Lloji: Ese argumentuese
Menyra e krijimit te rruzullit toksor eshte nje enigme e mistershme,e pazbuluar deri me sot dhe vert...
bota
Lloji: Ese filozofike
bota rrotullohet qdo lumturi qe te esht mohuar do kthehet qdo lot qe ke derdhur do te numerohet qdo ...
Dhuna ndaj gruas...
Lloji: Ese argumentuese
E kush mund te guxoje ta kryeje kete veprim? Eh guximi ,eshte ajo cilesi qe i ben burrat te kene epe...
Ese argumentuese
Lloji: Ese argumentuese
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoq...
XXXXXXXXXX
Lloji: Ese argumentuese
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoq...
Kushtuar vetes time...
Lloji: Leter
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezull...
Pse jemi vetem per ...
Lloji: Analize letrare
Bota e ka ndryshuar kuptimin e vet Njerezit nuk i kane marre gjerat me seriozitet Te rinje e te rr...


Komentet e fundit!

Emri: al
Email: al@email.com
Komenti: sa kotttttttttttttttttttt
  Pergjigju

Emri: rajmonda
Email: littlerejan@gmail.com
Komenti: :
  Pergjigju

Emri: ana
Email: anabeliaj@gmail.com
Komenti: /
  Pergjigju
Emri: rajmonda
Email: littlerejan@gmail.com
Komenti:

Emri: labinot klaiqi
Email: labinoti_noti@hotmail.com
Komenti: po mu um pëlqen shumë edhe ke shkre shumë
  Pergjigju
Emri: Rajmonda
Email: littlerejan@gmail.com
Komenti: Mbq

Emri: xhesi
Email: xhesi.xh@live.com
Komenti:
  Pergjigju
Emri: Rajmonda
Email: littlerejan@gmail.com
Komenti: Vrt ju plq?

Emri: RAJMONDA
Email: littlerejan@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.