Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2017-06-01 23:17:13
Shikime: 3984
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Genjeshtrat

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Genjeshtrat e pambaruara
Autori: Elma Mexhuani
Shkolla: Musli Dumoshi
Klasa: Kl 5
Qyteti: Podujeve
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Genjeshtrat e pambaruara

Shume njerez perpiqen qe te na genjejn me fjale te bukura e pispillosje por ato vajza qe nuk i thone me zemer atehere ato nuk jane veqse fjale te kota per te gjithe.Historia e genjeshtrve nuk mbaron kurre. Disa njerez genjejne shume here dhe u duket e drejte por nuk eshte, pra si thote nje fjale e urte me shume fjale te verteta e me pak fjale geshtrash. Disa njerezve dashuria per shoqet i duket veq se nje koshe plehrash por nuk eshte e vertet dashuria per shoqet ka nje kuptim shume me te gjere ja po ua tregoj Nese i humbet shoqet jeta do te duket e kote, kur te shkosh ne shkolle nuk do te kesh me ke te luash ti ndash hidherimet gabimet apo gezimet. Pra mua dhe shoqeve te mia na ndajne vetem genjshtrat. Pra mos genjeni asnjehere sepse ne te ardhmen nese genjeni do te mbusheni me ngaterresa dhe probleme.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elma Mexhuani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Genjeshtrat/5863


Vepra te ngjashme
Me lejo te flase
Lloji: Ese vleresuese
Te gjithe ne jemi te barabarte dhe kinit te drejta te barabarta dhe liri fjale.Askujt nuk duhet ti c...
Te jesh tolerant
Lloji: Ese vleresuese
Sic e dim bota esht e mbushur me diversitet gje qe e ben ate akoma me interesante ose argetuese dhe ...
Uriim ditelindje
Lloji: Ese vleresuese
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakt...
Dhuna
Lloji: Ese vleresuese
Perse jetojme? A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos n...
libri,miku me i ...
Lloji: Ese vleresuese
Shpeshher me keshillohnin:lexo sa me shum libra....sepse ata nje dit do te ndihmojne shum...
Ndarja nga mesuesja
Lloji: Ese vleresuese
Ndarja nga Mesuesja Kaluan 5 vite te gjata.Eshte veshtire te pranohet por dua te them se erdhi mo...
Ese per atdheun .
Lloji: Ese vleresuese
Atdheu eshte veni ku ne shqiptojme fjalen e pare dhe hedhim hapat e pare te jetes. Edhe pse prinderi...
E injoruar,me ndihm...
Lloji: Ese vleresuese
Para dia kohesh shkova ne lushnje.Vazhdoja gjimnazin po nderkohe dhe pnoja si menaxhere e numrave te...
skenderbeu-heroi yn...
Lloji: Ese vleresuese
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do...
dashuria
Lloji: Ese vleresuese
dashuria,me e larta e ndnjenjave ,me e pastra e shpirtit,burimi i jetes dhe i shpreses.jetojme ne nj...
Femijeria
Lloji: Ese vleresuese
Me mire femije apo i rritur?! Kjo eshte nje dileme, e cila shpesh here na ben te mendojme periudhen ...
Nena
Lloji: Ese vleresuese
Kur isha e vogel gjithmone ishte nje dore qe me ledhatonte,nje dore qe me ushqente,nje dore qe kujde...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.