I dashur baba
Ti je i pari qe me mbajte ne krah kur linda.Ti je i pari qe me mesoi bicikleten.Ti me ndihmon te ngrihem kur rrezohem dhe te ulem kur ngrihem.Ti je gjithnje aty per mua.ti je gjeja me e shtrenjte per mua.E di qe ndonjehere gaboj apo nuk sillem mire me ty,por me beso nuk e bej aspak me qellim.Askush nuk eshte perfekt dhe te gjithe bejme gabime ndonjehere,megjithese une me shume se te tjeret.Ndonjehere une bej shume gabime por ti gjithnje me toleron e ben "nje sy qorr e nje vesh shurdh" ndaj shume gbimeve te mia.Ti gjithmone perpiqesh te me fusesh ne rruge te drejte dhe me jep keshilla qe ndonjehere une i marr per keq.Virtyti yt me i madh eshte durimi,megjithese kohet e fundit ke filluar ta humbasesh me shpesh se heret e tjera.E di qe je vazhdimisht ne stres per te ardhmen time por te kerkoj te qetesohesh pak dhe te çlodhesh.Shpesh vjen i lodhur ne shtepi dhe mundohesh ta fshehesh por une te kuptoj shume mire.Ti je shume i kujdesshem ndaj nesh madje me shume se mami.Keto kohet e fundit kemi pasur disa probleme financiare dhe me beso jam munduar tju ndihmoj me sa mundem.Ndonjehere pyes veten ne e di sa shume te dua.Ne nuk ia shprehim njeri-tjetrit shpesh por shpresoj ta dish se te dua pafundesisht dhe se je gjithçka per mua.
Me dashuri vajza jote...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!