Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4705
Data e postimit: 2015-12-24 15:49:15
Shikime: 10557
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 5

Titulli: familja dhe ndikimi i profesionit ne menyren e jeteses

Lloji: Ese vleresuese
Tema: profesioni
Autori: anna
Shkolla: 16 shtatori shijak
Klasa: X1 d
Qyteti: shijak
E-mail: an.feel@tre.net

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Cdo njeri lind, rritet dhe do vazhdoje te ece perpara ne jete, por per ta bere kete ai duhet te punoje, pra te aftesohet per veten dhe aftesimi per veten eshte marrja e nje profesioni, ku kjo e fundit duhet ti pershtatet aftesive te njeriut dhe kerkesave personale te tij. Ama ndonjehere familja nderhyn ne zgjedhjen tone te profesionit me qellim qe ne te marrim nje profesion sa me te mire e sa me pak te lodhshem. Kur veprohet ne kete menyre harrojme ditcka dhe ajo eshte qe ne nuk e kemi aftesine e nevojshme per t'ia dale mbane ketij profesioni qe na kane zgjedhur te afermit dhe rrjedhimisht dalin probleme, te cilat i kemi te veshtire ose te pamundur per ti zgjidhur. Per pasoje i gjithe ky shqetesim, i gjithe ky sforcim per te zgjidhur problemet e punes shfaqet ne menyren tone te te jetuarit duke dhene ndikime negative. Prandaj une dua te them qe cdo njeri duhet ta zgjedhe vete profesionin e tij duke marre parasysh aftesite personale dhe pasionin qe ka, ku kjo e fundit te ben qe cdo pune ta kryesh ne menyre perfekte, ku edhe ti vete te jesh i kenaqur per punen qe ben.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     anna - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/familja+dhe+ndikimi+i+profesionit+ne+menyren+e+jeteses/4705


Vepra te ngjashme
"Detyrat e nje Regj...
Lloji: Ese shpjeguese
Formimi I nje regjizori fillon diten qe behet I vetedijshem per zgjedhjen e tij dhe nuk mbaron kurre...
PËRZGJEDHJA E PR...
Lloji: Ese argumentuese
Njeriu është krijuar që të jetoje, të mësoje, të ballafaqohet me sfida të ndryshme që...
Naten e mire dhe g...
Lloji: Ese vleresuese
Gjumi eshte dicka njerezore.Te gjithe njerzit flene padyshim ne orare te ndryshme dhe ne vakte te nd...
Zgjedhjet e individ...
Lloji: Ese argumentuese
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e...
Demokracia dhe popu...
Lloji: Ese argumentuese
Demokracia eshte frymezim per tere ata njerez qe kane te shenjte te drejten dhe lirine.Eshte`nje him...
ADOLESHENTI ESHTE S...
Lloji: Ese argumentuese
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavare...
Te falesh
Lloji: Ese shpjeguese
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimb...
Te jesh nje qytetar...
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh nje qytetar europian…. Te jesh qytetari i nje vendi nuk do te thote te banosh ne nje...
Po humbe guximin ke...
Lloji: Ese argumentuese
Njerezit jane aq sa te ngjashem aq e te ndryshem nga njeri-tjetri. Cilesite e karakteristikat qe e k...
Ji vetvetja
Lloji: Ese shpjeguese
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos sh...
Misteret e jetes
Lloji: Ese argumentuese
Nese nuk arrin te thuash dot te verteten, nuk je I detyruar te thuash nje genjeshter pasi midis kety...
Ese per autizmin
Lloji: Ese argumentuese
Askush nuk mund te dije ose te marre shkaqet reale te autizmit .Riskun e ka gjithkush per tu lindur ...


Komentet e fundit!

Emri: milo
Email: jkilhkhuk@gmail.com
Komenti: mir
  Pergjigju

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: mua me pelqen shume kjo ese qe kam krijuar prandaj edhe e postova. shpresoj t'iu pelqeje edhe juve njesoj sic e pelqeu zysha ime prej se ciles mora 10
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.