Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7505
Data e postimit: 2020-12-19 13:25:00
Shikime: 4279
Raporto

Likes: 13 Dislikes: 4

Titulli: Libri

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Te dim se sa i vlefshem eshte libri
Autori: Lediona
Shkolla: Abdyl Paralloi
Klasa: 8B
Qyteti: Elbasan
E-mail: pajalediona12@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te flasesh per librin eshte dicka shume e bukur.Libri nuk eshte thjeshte disa copa letre dhe disa shkronja.Per mua libri eshte jete.Libri te tregon boten e vertetet dhe imgjinare.Edhe pse jam e vogel ne trup,libri me ka rritur ne mendje.Me ka bere te logjikoj sa nje e rritur.Me ka mesuar realitetin.Libri me ka treguar gjithmon rrugen e drejt.Libri me ka mesuar te jem e drejt me te gjithe.Te jem e fort dhe e pamposhtur.Te guxoj dhe per te pamunduren.Cdo gje eshte e mundur me vullnet dhe force.Libri me ka mesuar se jo te gjithe jane te mire dhe te duan te miren.Me ka mesuar qe bota ka lloje te ndryshem njerzish te more,te kqinj,interesaxhinj e shume lloje por duke me mesuar libri,une di si t'jua cjerre masken dhe te mos i lejoj te me lendojn.Libri me ka mesuar qe te mesoj nga gabimet e mia.Te mos i lendoj njerzit.Cdo liber ka nje mesazh shume te vlefshem.Libri me ka mesuar si ta zgjedh shoqerin dhe une kam nje shoqeri te cmuar..Kur jam ne shoqerin e librit me duket sikur largohem nga Toka dhe jam ne qiell te shtate.Nje ndjesi qe asnje qenie e gjalle nuk ma fal.Kete ndjesi ma fal aroma e librit dhe germat e tij.Shume njerez tani jane perkushtuar mjeteve teknologjike dhe librat nuk ju interesojn aspak.Por nuk eshte keshtu.Libri eshte shume i rendesishem dhe me vlera.Lojrat ju acarojne kur humbisni ndersa libri ju fal kenaqesi dhe jiji gjithmon fitimtar.Nga telefonat nuk merrni asgje pervec demtimit te syve.Nga libri merr dije,dicka qe ty te duhet gjithmon.Te gjithe njerzit kane filluar te lexojn libra dixhital.E si mund te te shijoj pa ja ndjer aromen letres,pa shfletuar fletet ,pa e patur ne duar.Mua nuk me fal asnje lloj ndjesie libri dixhital.Te gjithe ju qe nuk i deshironi librat dhe ja keni hequr vizen,merreni ne duar nje liber ne duar dhe do ta shihni se do te mdiheni me mire se sa para nje celulari.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Lediona - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Libri/7505


Vepra te ngjashme
Libri
Lloji: Ese vleresuese
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te le...
libri
Lloji: Hartim
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me s...
Libri-burimi i ditu...
Lloji: Hartim
-Libri eshe shume i cmuar per ne.Cdo gje ne jeten tone varet nga libri.Ai eshte thesari dhe eshte i ...
Librat
Lloji: Ese pershkruese
Libri eshte nje thesar, qe te jep di momente arratisjeje ashtu dhe momente komforti. Libri eshte nje...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per libri te nevojiten shum fjal te bukura . UN sot vendosa ta marr temen e librit . Ne s...
libri im
Lloji: Ese argumentuese
E dua librin Libri miku me i mire.Blloku qe mban hitori nga me te bukurat ku vjen casti qe qesh po...
Libri !
Lloji: Analize letrare
- Thuhet se libri eshte miku me i mire i njeriut ! - Dhe eshte e vertete , sepse nga libri mesojme ...
libri
Lloji: Analize letrare
nje dhom pa liber eshte si nje trup pa shpirt te lexosh liber do te thot te pasurosh trurin libri es...
libri im
Lloji: Poezi dashurie
libri im me meson ai shume ...
libri
Lloji: Poezi lirike
disa libra aty ne biblioteke rrine pa prekur, duken pa jete por ne brendesi te tyre sgjendet vec n...
Pse libri na hap dy...
Lloji: Ese argumentuese
Nje proverb thote: "Shtepia pa libra,eshte si dhoma pa dritare". Asgje tjeter nuk mund ta shprehte m...
libri im
Lloji: Poezi dashurie
libri im me meson ai shume tregime me tregon me tregon vjersha dhe poezi andaj te gjitha sjellin...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.