Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-12-17 19:01:05
Shikime: 3143
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 1

Titulli: miku me i mire

Lloji: Ese vleresuese
Tema: libri
Autori: elia cela
Shkolla: qatar college
Klasa: 6a
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Libripermua eshte miku me i mire ne bote.Libri me jep dije,kulture,informacion,me jep mundesi te fantazoj eshte ndenje dhe emocion.
Libri nuk me lene asnjehere vetem sepse ai me shoqeron ne cdo moment te dites
time.Libri me ben te zgjuar,te mequr,imagjinare dhe kruioze.Kur une librat huj ne boten e tyre me ben te ndihem sikur une jam personazhi kryesor.Kur shikoj filma nuk ndiej te njetin emocion sepse mesazhin e percjellin aktoret e filmit pa me len mundesin te fantazoj.libri me ben te ndihem si nje shkrimtare e vogel dhe si nje poete me deshira te medhaja.Tani po e mbyll kete ese me nje thenie te MARK TWENIT :MIQ TE MIRE LIBRA TE MIRE DHE NJE NDERGJEGJE E QETE :KJO ESHTE JETA IDEALE.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     elia cela - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/miku+me+i+mire/7500


Vepra te ngjashme
familja dhe ndikimi...
Lloji: Ese vleresuese
Cdo njeri lind, rritet dhe do vazhdoje te ece perpara ne jete, por per ta bere kete ai duhet te puno...
Ese per atdheun .
Lloji: Ese vleresuese
Atdheu eshte veni ku ne shqiptojme fjalen e pare dhe hedhim hapat e pare te jetes. Edhe pse prinderi...
Familja
Lloji: Ese vleresuese
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë ...
shoqja ime me e mir...
Lloji: Ese vleresuese
e shte shoqa ime me e mire . e vetmja qe une dua ne kete bote eshte me e mira per mua .eshte si mor...
libri,miku me i ...
Lloji: Ese vleresuese
Shpeshher me keshillohnin:lexo sa me shum libra....sepse ata nje dit do te ndihmojne shum...
Per ty,mami
Lloji: Ese vleresuese
Mamushja ime e dashur,po te shikoj sot,ashtu siq te shikoja kur isha nje vajze e vogel,si engjellin ...
familja
Lloji: Ese vleresuese
te flasesh per familjen perjeton emocione qe ke perjetuar me te bukurat apo te kqijat dhe keto emoci...
festa e shkolles
Lloji: Ese vleresuese
dita e shkolles ka qen dita me e gezueshme per mua.ne kem bere nje program ne intervista skeqe valle...
nene tereza
Lloji: Ese vleresuese
nene tereza te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene njeriu me i dashur dhe me bujar ne bote.Emri...
mesuesit tane
Lloji: Ese vleresuese
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithck...
Vjeshta
Lloji: Ese vleresuese
Ne vjeshte gjethet bien.Vjedhta mer ngjyre te ari.Era shum e fort,ajo fryen kudo.Vjeshta fillon me 2...
ese
Lloji: Ese vleresuese
Atdhun une e dua shume,sepse ketu linda,u rrita,u edukova e shume gjera te tjera mesova.Atdheu per m...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.