Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7541
Data e postimit: 2021-01-30 15:16:20
Shikime: 2679
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 0

Titulli: Nena

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Nena, diamanti me i cmuar!
Autori: Rediona Bregu
Shkolla: Tafil Rexhepi
Klasa: XII
Qyteti: Korce
E-mail: redionabregu9@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nënë po filloj aty ku loti përkëdheli faqen tënde teksa dëgjoje të qarën time të parë, aty ku buzëqeshja mposhti dhimbjen dhe gjuha jote falenderoi krijuesin. Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën time dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua.
Nënë, ti më ke përgatitur si të jem shumë veta brenda meje: shoqë, vajzë e dikujt, edhe si të jem femër mbi të gjitha. Ajo ndjesia e përkëdheljes tënde, më mahnit tek përshkon flokët e mi, shoqëruar me atë shikimin tënd dhe duket sikur thotë: "Ah vajza ime, je rritur tashmë, rrugen e bën edhe vetëm dhe unë jam kaq krenare per ty". Por, ajo që është krenare, jam unë për ty ! A thua vallë ka gjë më të bukur sesa të rrethohesh nga familje dhe më teper nga një nënë qe te mbeshtet në cdo hap tëndin, në cdo veprim që ti bën dhe në cdo vendim që ti merr ?! Je ti ajo që ke sakrifikuar cdo gjë qe mua mos të mos më mungoje asnjë gjë në jetë. Nënë të dua dhe do të dua gjate gjithë jetes sime, deri në frymën e fundit! Nuk kam fjalë ta përshkruaj dashurinë e madhe që kam për ty, nuk mund ta përshkruaj se cfarë emocione dhe se sa shpejt që rreh zemra ime kur ty te kam pranë, nuk mund ta përshkruaj ndjesinë brenda meje kur degjoj emrin tend. Mbase do të vijë një ditë që nuk do të jemi më bashkë dhe rruget tona do të ndahen, unë do të dal vetë në jetë dhe do te vendos në zbatim të gjitha ato vlera që ti më ke mësuar, por dije që mund të jemi të ndara fizikisht por kurrë shpirtërisht sepse largësia mund të ndajë dy trupa, por kurrë nuk mund të ndajë dy zemra.
Dua ta mbyll me fjalët më të ëmbla dhe më të bukura për njeriun e zemrës, që është nëna jonë. Nëna është gjithçka – ajo është ngushëllimi ynë në pikëllimin, shpresa jonë në mjerimin tonë dhe fuqia jonë në dëshpërim; është burimi i dashurisë, mëshirës, dhembshurisë dhe faljes. Prandaj dhurojini asaj dashurinë që ajo meriton dhe falini cdo gjë që keni mundesi…





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Rediona Bregu - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Nena/7541


Vepra te ngjashme
Nenes sime
Lloji: Ese pershkruese
Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën time në mes të nat...
Nena
Lloji: Hartim
Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën time në mes të nat...
Nena
Lloji: Ese argumentuese
Nena!!! Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe ke sakrifikuar oret e gju...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjego...
Nëna
Lloji: Ese vleresuese
Nëna është drita e syve të mi ,është gjëja më e bukur në Botë . në mes të natës dhe ...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Përmend fjalën nene dhe ke përmendur kuptimin e jetës, ardhshmërisë, gjithësisë ! Ulu pranë...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë ...
Nêna
Lloji: Ese pershkruese
Nênê , kjo fjalë e bukur e gdhendur thellê në zemrën time. Kur kujtoj dashurinê e nënës je...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, n...
...
Lloji: Poezi dashurie
Kushdo që është sot burrë Dhe shqipëtar i vërtetë, Emëri s'i shuhet kurrë Dhe nderi i rr...
Shtrati i Mires
Lloji: Tregim
Shkruajmë bukur gj...
Lloji: Ese argumentuese
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal ...


Komentet e fundit!

Emri: hanumsha
Email: hanumshaiiiii2004@gmail.com
Komenti: shum palidhje
  Pergjigju

Emri: lena
Email: lenalena123@gmail.com
Komenti: wowwwwww.... Super!
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.