Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6769
Data e postimit: 2019-03-02 21:18:24
Shikime: 3533
Raporto

Likes: 29 Dislikes: 0

Titulli: Dinakria dhe zilia

Lloji: Fabul
Tema: Dhelpra dhe korbi
Autori: Elidona Duraku
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukes
E-mail: elidonaduraku2@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nje korb vodhi nje cope te madhe djathi ne parvazin e nje dritareje dhe fluturoi ne maje te nje peme,gati per ta shijuar.Nje dhelper shqoi kafshaten e shijshme ne sqepin e zogut dhe po mendonte si t`ia rrembente.
-Oh,korb,-i tha,-sa te bukura i ke pendet!Sa te shkelqyer syte!Sa magjepsese qafen!Gjoksi yt eshte si gjoks shqiponje!Kthetrat e tua do t`i kishin zili edhe bishat e tokes!Ah,sikur edhe zeri yt te jete ne lartesine e bukurise tende,meriton te quhesh mbreti i zogjve!
I kenaqur nga levdatat dhe,duke nenqeshur me mendimin se do ta habiste dhelpren me kengen e vet,korbi hapi gojen dhe...hop...djathi ra poshte.Dhelpra nxitoi ta kapte menjehere trofene.Dhe,para se te shkonte,i thirri korbit:-Qe ke ze,kete e di.Po pyes veten,trute ku i ke humbur?
"Ai qe degjon muziken e lajkatareve,do te paguaje pasojat"



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elidona Duraku - http://sq.yourliterary.com/vepra/Fabul/Dinakria+dhe+zilia/6769


Vepra te ngjashme
dhelpra dhe dallend...
Lloji: Tregim
nje dite nje dhelper duke mdenjur pa nje dallendyshe me nje cope buk ne goj. Dhelpra u afrua afer d...
kerkimi i korbit
Lloji: Fabul
nje korb po fluturonte ne qiell dhe ishte shum i etur.fluturo e fluturo me gryken e skuqur nuk gjen ...
trute e gomarit
Lloji: Fabul
luani dhe dhelpra dolen se bashku per gjah . Sipas keshilles se dhelbres luani i coi fjale gomarit t...
korbi i etur
Lloji: Fabul
nje korb po fluturonte ne qiell dhe ishte shum i etur.fluturo e fluturo me gryken e skuqur nuk gjen ...
Dhelpra frikacake d...
Lloji: Fabul
Nje dite nje dhelper pa nje lejlek.Ajo filloi dhe thuri plane per te mashtruar lejlekun.Dhelpra mori...
Dhelpra dhe majmuni
Lloji: Fabul
NJe dhelper dhe nje majmun po kalonin ne te njejten rruge dhe flisnin per bujarine e fisit te tyre. ...
DHELPRA DHE SORRA
Lloji: Analize letrare
DHELPRA DHE SORRA Një ditë një sorrë po kalonte rrugës për të gjetur ndonjë ushqim per t...
Natë
Lloji: Poezi personale
Natë Natë e qetë , natë pa hënë qetsi e thellë, mbretëri e paqënë Hapsirë e pafund, va...
Muzika
Lloji: Ese vleresuese
A e keni degjuar ndonjehere kete shprehje,"Muzika eshte feja ime"? Patjeter qe po.Edhe nese dikush e...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nena ehhh sa bukur tingellon .Vetm ky emer sa kenaqesi qe te jep....Nje emer plot me tingellim qe pu...
Jeta
Lloji: Leter
Jeta eshte shume e bukur pranddaj zoti ka thene qe njeriu njehere lind dhe nje here vdes.Jeta mund t...
Nena
Lloji: Pershkrim
Kemba e vogel e zogut Eshte mbuluar me therrime Mbuluar me bore ne parvazin e dritares sime Bora ...


Komentet e fundit!

Emri: ??
Email: ???@gmail.com
Komenti: kete fabul e ke krijuar vet apo nga autor tjt nese nga autor tjt pls me thuaj se kam detyr ne shkolle
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.