Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2015-11-23 16:09:04
Shikime: 14987
Raporto

Likes: 20 Dislikes: 5

Titulli: Alfabeti yne i shtrenjte

Lloji: Hartim
Tema: Dita e alfabetit
Autori: Jasin Jakupi
Shkolla: e mesme "CVETAN DIMOV"
Klasa: viti i 1
Qyteti: Shkup-Maqedoni
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Alfabeti yne ka filluar te krijohet me 14 nentor 1908 dhe ka mbaruar me 22 nentor 1908.Prej vitit e derri me sot jane 107 vjet qe ne e festojme diten e alfabetit.Te gjithe ato shkronja qe jane ne alfabet kane vleren e vet.Po te mos ishte krijuar alfabeti ate dite,ne sot nuk do te kishim mesuar gjuhen tone te shtrenjte,te mire,te bukur e te dlire,por do te mesonim ndonje gjuhe te huaj.duhet te ja dime vleren alfabetit tone se per te ardhur deri te krijimi kane sakrifiku shume gjera,ndohta kane sakrifiku edhe jeten e tyreqe ne te mesojme sa me lehte e sa me mire.por ne sot e kemi shume lehte te mesojme dhe ne nuk mesojme qe te perparojme edhe me shume,duhet kujtuar se ne cfare gjendje kane mesuar populli me heret kur nuk ishte mesimi kaq lehte sikur sot.Algfabeti jone ka 36 shkronja nder te cilat 7 jane zanore dhe 29 bashketingellore.Edhe njehere po permendi se duhet te mesojme edhe tia dijme vleren edhe me shume alfabetit.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Jasin Jakupi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Alfabeti+yne+i+shtrenjte/4603


Vepra te ngjashme
Arsimimi
Lloji: Hartim
Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka ...
'''adoleshenca , mo...
Lloji: Hartim
adoleshenca eshte mosha me e bukur dhe aventureskee njeriut. adoleshenca shoqerohet me aventura dhe ...
pranvera ne vendin ...
Lloji: Hartim
u zgjova nje dite ne mengjes.u afrova tek dritarja dhe pashe,nje dite te mrekullueshme.e kuptova se ...
"stina e pranveres...
Lloji: Hartim
Pranvera nje s...
Shi iluzioni
Lloji: Hartim
Po binte shi! Ne nje mjergull ndjenjash te ndieva ty por nuk te pashe. Papritur mendova- ska asgj...
28 Nentori Dita e F...
Lloji: Hartim
Dita e Flamurit apo dita e shqiptareve ane e mbare botes,eshte nje dite e rendesishme per gjenera...
Nen spektrin e tij!
Lloji: Hartim
Ai atehere ishte gjithshka per mua...Ishte nje fllad qe hyri ne nje dite te bukur vere. Ah sa vap be...
Dita e pare e pranv...
Lloji: Hartim
Dimri qe para disa ditesh kishte mbuluar fshatin me qorqafet e tij te bardha,iku shume shpejte,dhe t...
Pranvera
Lloji: Hartim
Jashte verdalliset nje pranvere e qeshur. Lulkat shymengjyreshe kane vene buzen ne gaz dhe drejtoj...
Nena qenia me e das...
Lloji: Hartim
Nëna ka vlerë të madhe për mua,ajo është një qenie e shenjtë. Ajo më lindi,më rriti, më e...
Lufta: Fataliteti i...
Lloji: Hartim
Lufta fataliteti i jetes njerezore! Lufta, perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,...
Pranvera
Lloji: Hartim
Pranvera eshte stina më e dashur për mua.Në pranverë ti zgjohesh nga kenga e zogjve. Lulet celi...


Komentet e fundit!

Emri: AlbKs
Email: ALBKS@gmail.com
Komenti: Jo eshte ese shume e bukur vetem se e shkurter
  Pergjigju

Emri: ABABABABA
Email: ABABBAB@yahoo.com
Komenti: KOT KOT KOT KOT
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.