• Te shoh bote ,nga ky cepi im i erret,i rrumbullaket, patadoksal...e ulur kembekryq ne nje pikepyetje...Te veshtroj me kujdes,dhe me vjen nje deshire e madhe per te meshiruar...Hipokritet e sinqerte,te dashuruarit e perkohshem,maskarenjte e ndershem,rinine e plakur...Jam ulur mbi nje pikepytje per te ndjere meshire ndaj vetes...Tek cdo njeri shoh te pasqyruar cuditshem nje copez te shpirtit tim...Zbres ,dhe kembet perplasen mbi Toke,te mpira nga qendrimi i gjate...Ne cdo hap pasiguri e sigurte...ose siguri e pasigurt..vendosmeri e brishte..hapa qe zvarriten drejt nje destinacioni pa destinacion,pa vendmberritje...Fitore pa medalje,pa dekorata...Humbes kryelarte...Me besim shkel mbi mijera pikecuditese(!) ne kerkim te nje pike...Jo,jo.Pika mbetet enigme e pazgjidhshme...Dhe rikthehem te pikepyetja ,ulur kembekryq,duke kerkuar lart e poshte me sy...me sy te verber per nje pike...dhe duke meshiruar boten...duke genjyer vete qe po e meshiroj..Ne te vertete meshiron ajo...Ne thjesht genjehemi...Dhe kerkojme piken qe mbyll kapitullin dhe i le vend nje kapitulli te ri...!!!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!