Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4320
Data e postimit: 2015-05-19 15:25:21
Shikime: 14980
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 6

Titulli: Ardhmeria ime

Lloji: Hartim
Tema: Shkollimi i metutjeshem na pret
Autori: Ensar Iljazi
Shkolla: Gj.K.Skenderbeu
Klasa: IX-3
Qyteti: F.Haraçinë
E-mail: ensar.iljazi.2000@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

-Secili profesion ka bukurite e saj të veta, pasiguri, dinamika, etj, por gjëja më e rëndësishme është që të jetë me dashuri ajo qe ne bëjmë. Unë nga vitet e mia të hershme e dija se kam kërkuar për të studiuar ekonomi, por sigurt do të jem shumë i suksesshëm në këtë fushë, si një biznesmen. Si një faktor i rëndësishëm në zgjedhjen e profesionit për një djalë të ri është edhe kuptimi i prindërve. Për fat të mirë prindërit e mi gjithmonë me kane perkarahur mua per cdo zgjedhjen time edhe pse unë jam shumë i ri dhe mundem te gaboj. Mbeshtetja e tyre do të thotë shumë për të marrë përpara në jetë. Gjatë viteve kam pasur shumë dyshime në lidhje me të cilët unë dua të jem, si unë doja të krijoj jetën, por në fund unë zgjodha atë "do të punojë dhe nuk do të duhet patjeter të punojë." Në njërën anë ishte gjithmonë i interesuar në shkencat sociale si sociologjia, pedagogjisë dhe psikologjisë dhe shpesh e kisha imagjinuar veten në rolin e një psikologu. Por, përtej ëndrrave të mia dhe planeve, realiteti kuptova se ky profesion nuk është prosperiteti në Maqedoni për shkak të paragjykimeve për të shkuar në një psikolog / psikoterapist. Një tjetër profesion tërheqës që une ne te vertete e pelqeva është gazetaria. Unë admiroj gazetarë të cilët janë gjithmonë në vendin e ngjarjes, raporton pavarësisht nga rrethanat, gjithmonë na hap me ngjarjet aktuale, çdo ditë është një sfidë e re. Por përsëri, në gazetari ynë nuk është aq rozë dhe shumica e gazetarëve raportojnë ushtarët e partisë në mënyrë që disa qeveri të tjera të lartë urdhërojne. Së fundi, profesionin tim e kam zgjedhur. Që nga vitet e hershme është hartuar analiza shifrat raporti. Ekonomi, paraja, kostume, takime. Sa e fortë dukej fjala "Biznesmen". Frymëzuar nga dashuria ime për te bërë biznes, si babai im, dhe mundesite e shumta qe kam per vazhdimësinë e biznesit të tij, kam vendosur për të kryer shkollën e lartë ekonomike. Numri më i madh në mesin e të papunëve në Maqedoni shpallur, ekonomistë, avokatë, mësuesit e klasës, punonjës socialë, por psikologjikisht unë ende do të përpiqem të mos jem një i papunë. Unë do të bëj çmos për të prindërit e mi që të jenë krenarë për mua, dhe unë të jem i lumtur kështu që unë pastaj nga brezi në brez te mbaj zakonin e të mësuarit dhe dijes, dhe një punë të mirë te cilen kisha dashur qe edhe femijet e mi ne te ardhmen te mesojne dhe te dijne te mbajne ate qfare ua len babai i tyre si mua qe do te ma ler baba im...

Ensar Iljazi



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ensar Iljazi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Ardhmeria+ime/4320


Vepra te ngjashme
Mesuesit
Lloji: Tekst pershkrues
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegj...
Sfida ime
Lloji: Hartim
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhem...
Sfida me e madhe p...
Lloji: Hartim
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhem...
respekti ndaj prind...
Lloji: Hartim
prindërit unë i dua shumë,pa marr parasysh a janë të pasur a po të varfër.Prindi është i ve...
Mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi ...
= prind femije
Lloji: Tekst argumentues
Ja kush do te jem u...
Lloji: Analize letrare
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për...
PËRZGJEDHJA E PR...
Lloji: Ese argumentuese
Njeriu është krijuar që të jetoje, të mësoje, të ballafaqohet me sfida të ndryshme që...
Aktualizimi i Ofeli...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për sh...
Vendi i Diturisë
Lloji: Ese argumentuese
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të a...
Ese: Dija eshte pus...
Lloji: Ese argumentuese
Kryerja e gjërave të duhura, në kohën e duhur dhe mënyrën e duhur, prodhon rezultatet e duhura...
Leximi
Lloji: Ese pershkruese
Librat janë mjeshtra që na udhëzojnë pa shufra, pa fjalë dhe zemërim, pa kërkuar para. Nëse ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.