Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar, per mua eshte e mrekullueshme. Krenaria ime shkelqen pse i perket kesaj race fisnike, te zgjuar e trime. Krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, krenaria ime shkelqen per ndjenjat liridashese dhe te gjithanshme te popullit tim. Gjithashtu shteti shqiptar edhe pse ka qen per vjet me rradhe i pushtuar, e mori pavaresine me luftera, beteja dhe nga Partizanet e guximshem si meshkuj ashtu dhe femra! Kjo me ben te ndihem krenare. Me shtohet aq shume dashuria kur degjoj apo kendoj himnin e flamurit, kur shoh flamurin e mrekullueshem me shqiponjen trimereshe. Ndihem aq mire kur degjoj historine e ngritjes se flamurit nga i madhi Ismail Qemali ne vlore. Une e dua atdheun tim dhe jam krenare qe jam shqiptare.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Ina Nezaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Jam+krenare+qe+jam+shqipetare%21+/523
Vepra te ngjashme
babi im
Lloji: Hartim
une njehere.Isha semure dhe kisha nje semundje te keqe dhe babai im me coi ne te cithat spitale por...
Gjuha jone, gjuhe b...
Lloji: Hartim
Gjuha jone gjuhe bilbilash
Gjuha jone eshte e bukur,eshte bujare,e lashte sa ...
Jeta
Lloji: Hartim
Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim.
Po na jem te detyrum me p...
Humbja
Lloji: Hartim
A e keni vene re, se shpesh e humbim sensin e kohes? Shpesh, harrojme se sa minuta ikin e treten per...
Enderroj fetyren te...
Lloji: Hartim
Ditet ecinn shpejt e nen hijen e tyre gjej fytyren tende.kOhaa vrapOn e ti ju
bashkOwe asaj. ...
Emri:
jasina
Email:
jasina.haxhia7@yahoo.com
Komenti:
flm me keni ndihmuar shume per kete ese ..... megjithese keto fjale jane te pavlera sepse asnje shqiptar nuk e di vertet kuptimin e emrit shqiptar se tan ata qe kan ik jashte shtetit e kan harru kete vend e per ta nuk ekziston ndoshta hic .... po flas per disa dhe jo per te gjithe...... gjithesesi flm per ndihmen
Emri:
jasina
Email:
jasina.haxhia7@yahoo.com
Komenti:
krenohem per disa qe e dine kuptimin e emrit shqiptar edhe nuk e kan harru....... edhe un krenohem per keto gjana qe ke than ti ma siper ............ pse nuk hap njeher nje teme : mendimi juaj per shtetin shqiptar...... edhe te shohim se cfr reagimesh kan njerezit.......disa mendojne ndryshe edhe shkruajne ndryshe per te dale mire ne sy te te tjereve.... e verteta asht ajo ca mendon ose ke ti ne mendje:
Emri:
mbvmf
Email:
mbvmf.bkalaj@hotmail.olo
Komenti:
ssssmmmmnnnnnddddiiiimmmmooooo nnnnn fare
Emri:
inna
Email:
rominaroselaamelia@gmail.com
Komenti:
ti edhe ne email pas @ ke vene "debili" kshu qe mos shkruj komente koti . Ina te pergezoj per mundimin dhe per esene
Emri:
denis kukli
Email:
deniskukli@gmail.com
Komenti:
shume e bukur kjo eseja
Emri:
ALBINA
Email:
ALBINA@HOTMAIL.COM
Komenti:
Ese "Miqesia"
Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem.Per te mbijetuar atij I duhej te qendronte me te tjere te llojit te tij .Por tani kohet kane ndryshuar .Njeriut nuk I duhet me te mbrohet nga kafshet e egra por nga dicka me e madhe me e eger dhe me e pameshirshme sic jane vete njerezit.Kjo shpjegon nevojen per miqesine …
Miqesia eshte nje marredhenie qe mund te ndertohet ne shume forma.Ajo ka per qellim t’I beje njerezit te ndihen me mire ,me te sigurt ,sikur nuk jane te vetem ne problemet e tyre por kane dike qe jo t’ua zgjidhe por thjesht t’I degjoje ato.Por si cdo gje tjeter qe ka nje fillim dhe nje mbarim , edhe miqesite nuk jane te perjetshme.Kjo ndodh sepse perkrah perditshmerise hyjne smira ,intrigat ,konkurenca etj,veti kto qe kane lindur qe me njerezimin dhe po shtohen per shkak te individualizmit njerezor.Vete jeta eshte kthyer ne nje lufte per mbijetese ne cdo hallke te saj .Prandaj pertej deshires se madhe nuk mund te krijojme dhe te mbajme kurre nje miqesi te sinqerte e dashamirese.Jo vetem me nje mik por edhe me nje te aferm apo te familjes kthehemi ne nje moment te caktuar ne rivale e konkurrente te forte.Megjithate ne emer te kesaj “mbijetese” ne nuk kemi pse humbasim te gjitha virtytet me te mira te cilat duhen vite per t’u fituar.Dhe ne nj e moment hedhim poshte vite te tera pune.
Eshte bere zakon qe ne fillim te shohim anen negative.Por kjo edhe pse nje arme mbrojtese s’eshte e thene qe duhet perhere.Duhet te mendojme pozitivisht duke pare anet me te mira te tjetrit.Duhet ta pranojme shokun apo mikun per ate qe eshte dhe jo per ate qe do donim ne te ishte.
Cdokush prej nesh I ka te dyja anet e medaljes sepse askush nuk eshte I persosur.Nese do mendonim cdo moment te gjithe keshtu do te jetonim ne paqe me veten ne rradhe te pare por edhe me te tjeret.Nuk duhet te behemi njerez te sukseseve por te vlerave.