Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7023
Data e postimit: 2019-12-06 17:44:29
Shikime: 9628
Raporto

Likes: 15 Dislikes: 4

Titulli: Lufta: Fataliteti i jetes njerezore

Lloji: Hartim
Tema: Lufta
Autori: Enejda Llupi
Shkolla: Jani Bakalli
Klasa: VIII
Qyteti: Fier
E-mail: 12345@email.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Lufta fataliteti i jetes njerezore! Lufta, perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,dhimnje,gjak,lot.Es hte mjaft e lehte per ta filluar nje lufte,por mjaft e veshtire per ta dhmangur dhe per t'i dhene fund asaj mjaft e veshtire.Pse duhet te jetojme ne lufte ?Si mund te jene disa prej nesh aq mizor sa te zgjedhin luften ne vend te paqes?!si mund te ekzistojne njerez te tille ?! njerez qe derdhin gjakun e te pafajshmeve,njerez qe coptojne shpirtra e njerez qe shkaterrojne endrra.Lufta eshte e tille, e pameshirshme,e pergjakshme.Lufta shkakton vetem vuajtje ,dhimbje dhe zhgenjim.Lufta kurre nuk mund te jete nje zgjidhje ,por ne po,ne mundemi.Duke u bere shembulli i paqes dhe jo i luftes.Duke luftuar vetem per paqen dhe mund ta fillojme kete vetem nga nje buzeqeshje ,vetem nha nje perqafim apo vetem nga disa fjale te embla.Te ndjekim driten sepse eresira nuk mund ta deboje erresiren ,vetem drita mundet dhe urrejtja nuk mund te deboje urrejtjen,vetem dashuria mundet.Le te jetojme ne paqe dhe ta mbjellim ate thelle ne zemrat tona .Le ta largojme luften,dhimbjet,zbrazetine e erresiren.Te falim dhe te jetojme me dashuri.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Enejda Llupi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Lufta%3A+Fataliteti+i+jetes+njerezore+/7023


Vepra te ngjashme
lufta fataliteti i ...
Lloji: Analize letrare
Ese:Lufta,fataliteti i jetes njerezore. Lufta.Perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte s...
lufta,fataliteti i ...
Lloji: Ese argumentuese
Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore ...
Lufta ,fataliteti i...
Lloji: Ese pershkruese
Shume vende si dhe vendi yme eshte perballur me lufterat. Pro a jane lufterat fataliteti i jetes s...
lufta e pare botero...
Lloji: Tekst informativ
Gjurmet e Luftes se pare Boterore ne jeten e njeriut ! Sic e dime te gjithe lufta e pare boterore fi...
pse paqe dhe jo luf...
Lloji: Analize letrare
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa...
pse paqe dhe jo luf...
Lloji: Ese argumentuese bindese
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jes...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Shpeshhere jane bere luftra te pergjakshme, te cilat kane sjelle pasoja te renda:pasoja mendore dhe ...
Paqja dhe lufta
Lloji: Poezi dramatike
Ti pellumb qe ne qiell fluturon valle a nuk me thua se cfare deshiron. Paqen si zerin e bilbi...
Imazhi i paqes
Lloji: Ese argumentuese
Termi paqe në kuptimin psikologjik të saj shpalos gjendje të qetësisë apo harmonisë.Në veçan...
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise bo...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre. Por ,ketu k...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.