Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1879
Data e postimit: 2013-12-11 23:34:54
Shikime: 9412
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Koha

Lloji: Hartim
Tema: Koha
Autori: Samina Beqiraj
Shkolla: Perparimi
Klasa: 12
Qyteti: shkoder
E-mail: saminabeqiraj@live.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te lutem o kohe mos ik , qendro me mua , thuaji ores ti ndali akrepat njehere , perse nuk ndalen ??
Perse nuk me degjojne? Dua te ndalen tani , pikerisht tani qe ta kuptoj me mir sa e bukur qenka mosha e rinise , e sa e dhimbshme eshte kur e mendon qe po te iken e me sdo te kthehet , .
Sa shpejt o kohe ti kalon , sa e cuditshme qe ne ndalemi njehere e kthejme koken prapa , e ti prap se prap nuk ndalon , vetem ecen ecen se basshku me akrepat qe trokasin si zemrat tona , . Oh sa mall kane ato qenie me rrudha ne fytyre per kohen , me lekuren e rrullosur e floket e thinjura qe dje ishin nje lekure e njome e sot jane plakur , per fajin tend se ti ecen pa pushim e bashke me ty edhe udha jone . Sa ngjashmeri kemi un dhe ti , un e lumtur ti e bukur me diellin tend , un e trishtuar e ti me ditet gri plot shi , un e e deshperuar , ti shkaterruese me stuhi . O kohe sa e cmuar je ti !! Vetem kur iken ta din vleren , dhe themi ahh sikur te ktheheshe edhe njehere mbrapa , do ndryshoja por ti se jep me nje mundesi te dyte !! Prandaj o kohe tashme deshira ime nuk eshte me te ndalesh , por te me dhurosh momente te bukura qe te mos pendohem nje dite dhe te te kerkoj te lutem kthehu mbrapa vetem per mua ! Te premtoj se do jem shum besnike ndaj teje , do mundohem qe ty o koha ime te te bej krenare , se un do te perdori ty ashtu si do ti . Sot shi neser diell pastaj debore e stuhi pastaj perseri shi dhe ne fund perseri diell . Me bej dhe mua keshtu , me lumturo , me sfido , me trishto , me sprovo pastaj perseri o kohe me lumturo , sepse te tille e dua fundin tend !!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Samina Beqiraj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Koha/1879


Vepra te ngjashme
Kalimi i viteve
Lloji: Pershkrim
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vi...
zhgenjimi
Lloji: Romane
Ora ecen ecen pa pushim dhe gjumi ne syt e mi nuk duket gjekundi.Me kohen eshte larguar edhe ai veti...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk ka...
Humbja e një perso...
Lloji: Analize letrare
Ende nuk e di qka do te thot humbja nje personi,po me siguri eshte nje send qe nuk mundesh ta ndalos...
babi
Lloji: Ese argumentuese
me erdhi ne mendje te flaas per ty,se ti je shum shakaxhi,une shum mall kam per ty.tani qe erdhe e i...
Jeta
Lloji: Ese pershkruese
Bruna Gjergo Jorgji 23.05.2011 · JETA,,,,,,,Jeta eshte si bicikleta, te rrezon atehere kur mendo...
Si atehere
Lloji: Leter
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashu...
Mbarim vjeshte
Lloji: Ese filozofike
Te shuhesh pa gjurme eshte gjeja me e lehte qe ti mund te besh kur ke vendosur te largohesh nga vend...
Nje faqe nga ditari...
Lloji: Tekst pershkrues
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E ...
Ndarja
Lloji: Poezi dashurie
Ishte kaq bukur kishte kishte shprese per nje jete te re thurem endrra per jeten tone shpresua...
Faqe ditari
Lloji: Tekst pershkrues
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona. Ka shume persona?Huh? ...
I dashur ditar !
Lloji: Tekst pershkrues
E merkure,14 janar Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka...


Komentet e fundit!

Emri: aljona
Email: aljona@yahoo.com
Komenti: wawwww sh bukur
  Pergjigju

Emri: fitore berisha
Email: fitore_berisha@live.com
Komenti: wow omg KJO ESHTE THJESH E MREKULLISHME TE PERGEZOJ BRAVOOOOO
  Pergjigju
Emri: samina
Email: saminabeqiraj@live.com
Komenti: Shume faleminderit

Emri: Isabela
Email: betimsperdhima@gmaiil.com
Komenti: Bravoooo shm shm e bkr
  Pergjigju
Emri: Samina
Email: saminabeqiraj@live.com
Komenti: shum flm

Emri: valerjana
Email: ermal_tafoshi@hotmail.de
Komenti: hahaha palidhje krejt si foshnjat qe qajne per nenen e tyre
  Pergjigju

Emri: desara dedolli
Email: desaramira@yahoo.com
Komenti: e bukur shume...
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.